Mona Underlien
Det er bare ikke noget at skrive hjem om m.h.t. JetTime. Det er gamle fly - ikke særlig rene - og personalet i kabinen er meget reserverede - trænger til at komme på et grinekursus eller lignende. Morgenmaden på flyet skal man heller ikke råbe for højt om, jeg er lige glad med om det er økologisk - bare tingene er gode, så kan det være lige meget, hvor brød og ko kommer fra.
Ved hjemtur fra Cypern have vi ikke fået kaffe, da stevardessen gik rundt anden gang, bad vi venligst om kaffe, hun blev lidt stød, tog vores kop og kom med et stort papkrus med kaffe - hendes kommentar: I kan få al den kaffe I vil have - det er absolut ikke en måde at behandle kunderne på. Vi er vant til at rejse og gør det ca. 5 g. årligt, så fly og personale kender vi godt til.
Håber at Århus Charter vil finde et bedre selskab til sæson 2013.
Rejser hovedsaglig med Å.C.
Jeg har i år 2012 rejst med Å.C. til bl.a. Kreta med en gruppe udviklingshæmmede. Vi boede på Palm Beach, som tog meget meget godt imod dem - var flinke på alle måder. Guiderne ligeså. Det hotel kan anbefales.
Det er bare ikke noget at skrive hjem om m.h.t. JetTime. Det er gamle fly og personalet i kabinen er meget reserverede - trænger til at komme på et grinekursus eller lignende. Morgenmaden på flyet skal man heller ikke råbe for højt om, jeg er lige glad med om det er økologisk - bare tingene er gode, så kan det være lige meget, hvilket brød og ko det kommer fra.
Ellers skal Å.C. have roser for den hurtighed de i maj måned fandt et fly (ganske vist JetTime) da Cimber gik konkurs. Min mand og jeg var på Cypern på det tidspunkt, men kom hjem KUN med en times forsinkelse, Flot.
Så mon ikke Å.C. til sæson 2013 finder et bedre flyselskab???? det må man håbe på.
Mona Underlien, som har rejst utallige gange med Å.C. siden 1990.