Morten Eppler

#1
Morten Eppler
1 bedømmelse
02.02.2009

Vi var i Hurghada med Apollo da Sterling gik konkurs. Deres guider afviste konkursen overfor os gæster, som løse rygter, samtidig med at Bravo tours holdt infomøde om det.

Vi blev lovet at blive kontaktet, hvilket ikke skete og dagen før vi skulle hjem, måtte vi gennemtvinge at den svenske guide (der ikke forstod dansk og var tydeligt irriteret) kontaktede deres infokontor, for oplysninger om vores hjemrejse. Hun kunne ikke se hvorfor, da Apollo ikke havde gæster der var fløjet med Sterling.

På selve busturen til lufthavnen, blev vi forsinkede da man "havde glemt" at kontakte alle gæster, der skulle med hjem.

I lufthavnen havde Apolloguiderne mere travlt med at hygge sammen end at få gæsterne informeret om hvad der skete.

Vi fik først at vide hvem vi skulle flyve med hjem og tidspunktet, da vi stod i afgangshallen, (det var af andre gæster, naturligvis) og at flyet var forsinket fra Billund pga problemer med to passagerer, der skulle sættes af.

Alt i alt super amatøragtigt. Alle informationer om rejsemålet blev udleveret på tre siders kopi ark, intet informationsmøde og guider der hverken kunne eller ville tale med danske gæster.

På et forsøg på at få fat i en guide måtte vi ty til engelsk, hvilket også gav problemer.

Vi vil aldrig rejse med Apollo igen, vi kan ikke klage over deres service for vi oplevede ikke en sådan.