Nicklas Johansen
Jeg har været ved at handle bil der og er utrolig skuffet. Da samme dag jeg købte den fandt jeg ud af at den smed olie og det var meget olie. Heldigvis for mig er købeloven nu sådan at det betegnes som en skjult mangel. Og hvis [Joka Biler] bare havde taget bilen igen uden problemer ville jeg nok ikke synes så dårligt om dem, men at jeg skal sætte sådan en kamp i gang for det. Det dur bare ikke. [Joka Biler] har ingen kendskab til købeloven det er for dårligt.
Han oplyser at han er under uddannelse som mekaniker og har interesse i og købe bilen med nedslag i prisen og selv lave hvad der måtte være at fejl og mangler. Han prøvekører bilen tre gange og vi kører bilen på lift så han kan se den under neden. Oliespildet han beskriver viser sig (efter at han har fået bilen set efter af et værksted) at være bremsevæske og vi var begge enige om at bilen stod til af få lavet bremser da vi skrev slutseddel. (Han fik i øvrigt 10000 kr i nedslag på bilen). Han bliver bange for bilen på trods af at han har tjekket bilen grundigt over flere omgange inden køb. Han vil derfor levere bilen tilbage til os. Vi er ikke med på idéen da vi jo havde aftalt at han selv skulle lave bilen. Alligevel går vi med til at tage bilen tilbage og aftaler at sagen er afsluttet. Han handlede over evne med hensyn til hans færdigheder som mekaniker og vi tager bilen tilbage. Er det dårlig service?