Nicolai Reitz
Jeg har aldrig i mit liv, blevet taget i bagdelen så meget som jeg er hos Telenor. Jeg havde 2 telefon abonnementer hos Telenor. For det første da jeg lukkede det ene abonnement, fik jeg det bekræftet via telefon. Et par måneder efter modtager jeg en regning på 400 kr. Jeg får altså regning på en telefon der har været lukket i flere måneder. Jeg ringer ind til deres elendige kundeservice og får af vide den aldrig er blevet lukket og den medarbejder jeg havde i røret ikke er i deres database. Jeg får lukket telefonen og bliver alligevel ved med at betale regninger, alt i alt 1200 kr oven i, før de endelig lukker den. I den tid har jeg flere gange haft kundeservice i røret, der bliver ved med at love der ikke kommer mere. Det er et par måneder siden nu og håber langt om længe ikke at høre fra dem længere.
Jeg vælger i samme vending at stoppe mit andet abonnement, hvor jeg igen kommer igennem samme mølle. Efter abonnementet er overstået, har jeg idag modtaget endnu en regning, selvom de inde på Telenor lovede at den regning jeg betalte i starten af måneden, var den sidste.
Jeg anbefaler alle til at fravælge dette selskab. Jeg har virkelig udvist den største tålmodighed og det har Telenor valgt at udnytte.
Så hvis du er ligeglad med din regnings størrelse, synes jeg hel klart du skal vælge dette selskab, ellers så find et andet, der ikke kommer tilbage og bider dig bagi.