Peder Møller
Jeg havde købt en af deres fine ringeklokker, men kunne straks konstatere at den ikke kunne spændes på mit styr, da ringeklokken kun passede til en bestemt diameter og mit styr var større. Jeg tog tilbage til butikken for at få et beslag med en større diameter. De havde et beslag der var alt for stort, men foreslog at jeg først viklede to lag cykelslange om mit styr og så spændte det større beslag på :-o
Nej tak! Men selv om klokken aldrig havde siddet på styret og jeg havde en kvittering kunne jeg ikke få pengene tilbage, for som han sagde: "Hvis vi skulle give penge tilbage til alle dem der kommer og har fortrudt deres køb ville vi være gået fallit for længst." Det kan man så tænke lidt over..!
Ret utilfreds tog jeg imod et tilgodebevis.
For knap to måneder siden trængte min cykel til en ny kæde og jeg fik lejlighed til at bruge mit tilgodebevis. Da jeg sagde at prisen for kæden virkede lidt høj fik jeg at vide at det skyldtes den gode kvalitet. I dag er kæden så knækket... :(