Per P.
Oister har et problem de overholder ikke kundens rettigheder når porteres.
Købt et abonement hos oister og skulle flytte nummer fra andet selskab, men ak det tager 1 md inden portering iorden (trods at det et kundens ubetinget ret til at flytte over iflg telestyrelsen). De siger godt nok at de ikke laver hurtigportering hvilket er måske ok (men de er hurtige nok til at sende nye simkort når man opretter hos dem), så de kunne eks lave portering 1-2 uger eft. Så vil jeg ikke kalde det for hurtigportering. Mærkeligt at det skal være så bøvlet for beder man det andet selskab ville de ikke modsætte sig det da det er kundens ubetinget ret. Men selvklart hvis ikke de siger eller skriver noget til selskaber ja så beholder de dig selvfølgelig en hel måned som de har ret til ved opsigelse.
Ellers er jeg udmærket med deres produkt (bortset fra betjeningen har på fornemmelsen at de ikke ved ret meget hvad rettigheder kunden har eft. de nye regler).