Teleselskab
jeg valgte oister i juni 17 og har fortrudt det meget
jeg oplevede mange ubehagelige regninger og manglende services
-meget begraenset servicetider og hvis mitoister ikke giver dig svar
so skal man vente i langtid <30 minuter som du skal betale for
internet virker ikke rigtig i udkanten af Aalborg og du skal roame til 3
automatisk betaling kan ikke anbefales fordi de traekker bare pengene op til flere 100kr
da jeg var vaek i vinteren ville jeg annulere mit abonnement via customerservice
men jeg skulle betale 6 maneder 109kr aligevel!
da jeg kom tilbage viste det sig at de nye aftaler var billigere men jeg kunne ikke aendre det uden omkostninger? jeg fand et anden hos Telmore med god internet(TDC) for 20kr mere
men med 600min EU samtale SMS og 6 GB roaming af de 30GB
overförslen af mit nummer var lige so vnskelig som finde forbrug hos mit Oister
jeg köbte mig et Lycamobil abonnement og brugte ikke oister mere i ventetiden men nu viser det sig
at Oister ville har !079kr for Roamingudgifter for at ringe i 15min til Sri lanka
facit:oister vil bare maelke dig fordi 3 har faet mit nummer i baggrunden
pas pa med deres afregninger
Alle modem burde følge gratis med ved køb af Oister internet, da det er en del af systemet, Også når et nyt systemet opgraderes til fra f.eks 3 til 4. Så havde i fået flere stjerner fra mig. Men ellers er jeg meget tilfreds med hele Oister systemet. Mit Oister virker godt, og er dejlig at have. Jeg har været med lige fra opstarten, Og det virker alle de steder jeg har være i Danmark. Også i Mols bjerge, hvor der kan være problemer med forbindelsen.
ADVARSEL - Hold jer langt væk fra Oister. D. 31.07.2015 blev jeg ringet op af en der præsenterede sig som værende sælger for Oister. Hun ville gerne sælge mig et andet abonnement end jeg havde og det accepterede jeg. Hun flytter så de fire abonnementer vi havde hos Bibob, over til Oister. Hun glemmer blot at samstemme opsigelsen med Bibob, så vi bliver opkrævet abonnement to steder fra den første måned. Så starter balladen. Oister bliver herefter kontaktet 16 gange (seksten), men de vælger arrogant at ignorere enhver form for kontakt. Jeg har aldrig oplevet mere utilfredsstillende og arrogant behandling. Jeg kan kun advare andre mod at falde i Oisters mareridt.
Oister har et problem de overholder ikke kundens rettigheder når porteres.
Købt et abonement hos oister og skulle flytte nummer fra andet selskab, men ak det tager 1 md inden portering iorden (trods at det et kundens ubetinget ret til at flytte over iflg telestyrelsen). De siger godt nok at de ikke laver hurtigportering hvilket er måske ok (men de er hurtige nok til at sende nye simkort når man opretter hos dem), så de kunne eks lave portering 1-2 uger eft. Så vil jeg ikke kalde det for hurtigportering. Mærkeligt at det skal være så bøvlet for beder man det andet selskab ville de ikke modsætte sig det da det er kundens ubetinget ret. Men selvklart hvis ikke de siger eller skriver noget til selskaber ja så beholder de dig selvfølgelig en hel måned som de har ret til ved opsigelse.
Ellers er jeg udmærket med deres produkt (bortset fra betjeningen har på fornemmelsen at de ikke ved ret meget hvad rettigheder kunden har eft. de nye regler).
Billigt abonnement men temmeligt dårlig dækning.
Vi har oyster mast 350m fra hjemmet, men pga mange brugere er forbindelsen enormt ustabil. Det er endnu værre indendørs.
Vi blev bedt om at slå dataroaming til så vi kunne bruge tdc's net. Det siger vel det hele.
Slår man ikke dataroaming til får man konstant fejlbeskeder.
Har kun dårligt at sige om Oister. De reklamerer med mobil abonementer som viser sig slet ikke kan bruges af alle slags mobiltelefoner. Jeg havde overflyttet mit gamle nummer til Oister. Selv om jeg annullerede abonnementet og skrev at de ikke skulle overflytte mit nummer valgte de at overføre dette alligevel. Det betød at jeg ikke har kunne bruge min mobil telefon i en uge. Jeg har kontaktet Oister adskillige gange. De er meget svære at komme i kontakt med, og er tilsyneladende ligeglade med at de har overflyttet mit nummer og ikke interesserede i at flytte det tilbage til mit gamle teleselskab. Selv ikke på utallige mails og opringninger. De har endvidere helt ulovligt være inde og trukket penge på min konto, selvom jeg forlængst har annulleret aftalen. Hold jer langt væk fra Oister, der er kun besvær med dem.
Oister har en OK prissætning på deres pakker, men de er lidt et "klar dig selv" selskab lidt ligesom Fullrate er for internetkunder.
Du får ingen ekstra services med (TV streams eller anden bonus).
Du kan i langt de fleste tilfælde finde hjælp hurtigere på internettet end at vente på deres kundeservice på telefonen, som mildest talt ikke er særligt let at tage kontakt til hvis man arbejder i dagtimerne og ikke kan tage en ½ time fri til at vente i kø.
Derudover er deres dækningskort helt hen i vejret, jeg bor i et orange område og der skulle være den højeste 3G dækning, men indendørs har jeg næsten ingen dækning og den falder tit af nettet, og udendørs bliver det højest til 2 streger i dækningsmåleren på min Iphone.
Grunden til at jeg alligevel giver Oister middel karakter er at jeg bruger meget data på farten, og mest i Københavnsområdet hvor dækningen er OK så priserne og mængden af inkluderet data gør at jeg beholder mit abonnement-
Totalt umulig service - laaaaang ventedtid på support. Har du flere abonnementer oversvømmes du af e-mails og sms'er omkring optankning. Totalt uoverskueligt omkring deres konti. Opsigelserne respekteres ikke, og de trækker bare videre fra din konto. Har bøvlet med dem i 2 måneder for at få sagt 4 abonnementer op.
Idag er det heldigvis flyttedag til Call Me - 1 nummer kan flyttes - et andet har de spærret tros plus saldo. Selvom du har penge tilgode totalt set truer de med at spærre dit nummer. Regner bestemt ikke med at få overskydende beløb tilbage efter 60 dage.
Ikke et abonnement for normale mennesker, så hellere give et par kroner mere til et andet selskab med normal kundeservice. Ventetiderne på kundeservice er der hvor de tjener deres penge på kort sigt.
Hvis du vil have oister skal du købe en anden telefon i et andet selskab, hvis du skal bruge service, husk at købe et talekort på flere timer, og en pose beroligende piller og en madpakke.
Vi er nu to der har siddet en halvtime og ventet på service, vores betalingskort er ved at udløbe så nu er vi på den.
John og Inge
Se venligst http://www.macbay.dk/7557814/5
Virker som om Oister Mobil ikke ved hvad de laver i forbindelse med tethering på iPhone. De lader som om at det er Apple der er klodsen om benet. Men Apple afviser, og lyder også sjovt, når at samtlige andre teleoperatør i Danmark ikke har problemer med det.
Har haft Oister i ca 1,5 år nu. Jeg bor i København og det spiller bare. Har aldrig haft problemer med det. Det kan godt være at de ikke holder det lovede downloadhastigheder, men jeg synes det er rigeligt hurtigt. På arbejdet har vi 50 Mbit og det går ikke væsentligt hurtigere end Oister. Det fungerer også på bøhlandet fuldstændig upåklageligt.
Oister har en elendig kundeservice.
Deres kundeservice er ikke eksisterende, når man som ny kunde får et defekt SIM-kort. Hvis man derfor benytter sig af sin 14 dages returret, føler man sig fuldstændig til grin. Det eneste jeg har hørt fra dem, er at jeg nu skylder dem godt 16 kr. udover det jeg allerede har betalt. Go' daw do.
De er umulig at komme i telefonisk kontakt med. De melder om stor travlhed, meget lang kø og dermed meget lang ventetid. De har ignoreret alle de e-mail, jeg har sendt.
Har været ret positiv i min foreløbige bedømmelse af Oister.
Har i de sidste par måneder haft mange udfald på forbindelsen, og selvfølgelig altid når jeg sidder med vigtige ting som Netbank og lignende.
Det kan jeg ikke leve med, denne anmeldelse skal nok også sendes adskillige gange kan jeg se, da forbindelsen igen - igen er røget.
Oister og 3 ønsker jeg ikke bekendtskab med fremover - skulle nok have lyttet til de mange råd fra professionelle om at deres sendere er discount opført og derfor konstant får fejl.
Er nu igang med Oister mobilt bredbånd, hastigheden er meget tilfredsstillende, på tidspunkter af dagen op imod 3MB - jeg betaler for 2MB.
Har haft et par henvendelser pr. mail til Oister, har fået næsten omgående og venlige svar.
En meget positiv udvikling ang. kundeservice, som får mig til at give dem 10 stjerner.
Har tidligere haft en negativ oplevelse med Oister, som mest har gået på deres ekstremt lange svartider på henvendelser (3-4 uger).
P.t. skifter jeg fra Telmore grundet deres lave forbrugsgrænse på 2MB forbindelsen.
Ville så lige lave en skriftlig forespørgsel hos Oister og blev glædeligt overrasket.
Ikke nok med at jeg fik svar inden for en uge, men der var i modsætning til tidligere sandelig også en beklagelse over den lange svartid.
Valgte at tegne abonnement på mobilt bredbånd hos dem, og mit simkort er allerede her på 2. dagen på vej til mig.
Som ovennævnte viser har jeg ikke egentlige erfaringer med Oister, men vil gerne være med til at anspore en positiv udvikling på serviceområdet, hvorfor de får 6 stjerner af mig.
Jeg vender tilbage når jeg har flere erfaringer.
Del dine oplevelser og erfaringer med OiSTER til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give OiSTER det rette omdømme.
Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.