Kirsten Bundgaard Petersen

Ørbæk

#3
Kirsten Bundgaard Petersen
3 bedømmelser
15.09.2010
 

Efter 5 ugers venten fik jeg endelig en mail fra OiSTERS kundeservice. De undskyldte de manglende svar på mine mails og den lange ventetid.

I dag har jeg fået overført mit tilgodehavende.

#2
Kirsten Bundgaard Petersen
3 bedømmelser
08.09.2010

Oister har en elendig kundeservice.

Deres kundeservice er ikke eksisterende, når man som ny kunde får et defekt SIM-kort. Hvis man derfor benytter sig af sin 14 dages returret, føler man sig fuldstændig til grin. Det eneste jeg har hørt fra dem, er at jeg nu skylder dem godt 16 kr. udover det jeg allerede har betalt. Go' daw do.

De er umulig at komme i telefonisk kontakt med. De melder om stor travlhed, meget lang kø og dermed meget lang ventetid. De har ignoreret alle de e-mail, jeg har sendt.

#1
Kirsten Bundgaard Petersen
3 bedømmelser
08.09.2010

Jeg har haft abonnement hos CBB siden det hed Clubblabla og aldrig haft problemer. De 2 gange jeg har haft et problem/spørgsmål har jeg fået svar hurtigt og kompetent. Mobildækningen er absolut tilfredsstillende.