Peter Daniel Andersen
Aldrig mere Finnair!
Vi gennemførte en flyvning fra København til Bangkok i januar 2012.
Elendig kvalitet og service. Da der var talt forkert i antal passagerer, var der INGEN mad til os, der sad på bageste række.
Det beklagede man bare. 10 timers flyvning - UDEN MAD.
Derudover var der heller ingen læselys i det ene sæde.
Det beklagede man bare.
Der var ingen lyd underholdningsskærmen.
Det beklagede man bare.
Morgenmaden før landing bestod af en iskold bolle samt en branket kop kaffe.
ELENDIG FORPLEJNING.
Sendte en klagemail den 3.2.-2012. Rykker for svar 5 uger senere og rykker igen 2 uger senere.
Har i dag, den 5.4.-2012 stadig intet hørt fra Finnair.
Har aldrig tidligere oplevet, som kunde, at blive behandlet med så stor ligegyldighed!
Finnair gider ikke engang tage stilling til min klage!
På vurderingssiden "Trustpilot.dk" kan man der læse, at andre klager heller ikke bliver besvaret.