Flyselskab
Aldrig mere Finnair!
Vi gennemførte en flyvning fra København til Bangkok i januar 2012.
Elendig kvalitet og service. Da der var talt forkert i antal passagerer, var der INGEN mad til os, der sad på bageste række.
Det beklagede man bare. 10 timers flyvning - UDEN MAD.
Derudover var der heller ingen læselys i det ene sæde.
Det beklagede man bare.
Der var ingen lyd underholdningsskærmen.
Det beklagede man bare.
Morgenmaden før landing bestod af en iskold bolle samt en branket kop kaffe.
ELENDIG FORPLEJNING.
Sendte en klagemail den 3.2.-2012. Rykker for svar 5 uger senere og rykker igen 2 uger senere.
Har i dag, den 5.4.-2012 stadig intet hørt fra Finnair.
Har aldrig tidligere oplevet, som kunde, at blive behandlet med så stor ligegyldighed!
Finnair gider ikke engang tage stilling til min klage!
På vurderingssiden "Trustpilot.dk" kan man der læse, at andre klager heller ikke bliver besvaret.
Den 31-01-2011 tog min kone og jeg til Thailand med Finnair via. CPH-Helsinki-Bangkok. Flytiderne passede fint, ikke for meget ventetid og pæne nyere fly. Men "maden" den ville jeg ikke engang servere for min hund, det var både på vej ud og hjem, og der var næsten ikke nogen som vi snakkede med som spiste den. Det skal de kunne gøre bedre.
Jeg har fløjet med Finnair til Shanghai, hvilket jeg kan anbefale. Det var ikke det billigste selskab, men den hurtigste forbindelse til Shanghai. Når man skal flyve langt er det efter min mening meget vigtig at der ikke er for mange skift og ventetider i forskellige lufthavne. Vi havde et hurtig skift i Helsinki og efter 11 timers samlet rejsetid var vi fremme. De er effektive og har en udmærket service.
Del dine oplevelser og erfaringer med Finnair til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give Finnair det rette omdømme.
Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.