Peter F.

#1
Peter F.
1 bedømmelse
14.07.2014

Jeg havde skrevet en lang anmeldelse, men siden kan desværre kun tage 1500 tegn.

DERFOR long story short:

FedEX påstår de har forsøgt levering på trods af at jeg, min søster og hunden er på adressen. Derefter siger kundeservice at jeg enten lyver eller at ringeklokken ikke virker. Det er bare mærkeligt at den virkede for manden fra UPS et par timer efter! Mærkværdigt ikke sandt?

Ikke nok med det, så lægger kundeservicemedarbejderen telefonen på når man insisterer på at de skal leve op til deres leveringsforpligtigelse samme dag. De tager en hel del ekstra i betaling for den garanti, men de ønsker åbenbart ikke at honorere den!

Konklusion: HUSK at klage til afsenderen over FedEX mildest talt ringe service. Forhåbentlig trækker han betaling og endnu bedre skifter han kurer-leverandør i fremtiden. Fremover vil jeg når jeg placerer ordre online skrive en besked til sælger om, at såfremt leveringen sker med FedEX ønsker jeg ordren annulleret. Private selskaber har kun respekt for én ting og det er mistet profit.