Peter S.
Må som mangeårig SAS-kunde sige at ombord-oplevelsen går den forkerte vej - desværre. Sidste eksempel var en tur ATH-CPH på SAS+. Personalet så trætte ud, serveringen skulle går hurtigt - så de selv kunne sidde ned. Al ære og respekt for jobbet som kabinpersonale... MEN... Nu kan man jo vælge fra menuen så jeg vælger en drink, en rødvin og en baileys og et glas vand og en salat m. koldt brød til viser det sig. Alm. flymad - smart engangsbox skal dog siges. Jeg er mere sulten eftersom jeg tidligt samme morgen er fløjet fra en græsk ø og dermed haft ventetid i Athen, så jeg spørger venligt om jeg så kan få en dagens sandwich? Svaret var nej, du har jo allerede fået mad! Sædet var ok, 1A på en 321-airbus, hvor vist de første 7-8 rækker har bedre benplads?
Mangler nødderne til drinken, udvalget af blade og magasiner, en hot towel som i de gamle business class dage.
Skal dog påpege at udturen ugen før var helt ok og et venligt personale tilmed. Skal ikke lige foreløbig glemme den meget gule morgenmadkasse, som dog havde et ok indhold. Blev også ca. 1 time før landing spurgt om jeg havde lyst til drink eller vin.