Regitze J.
Kære Huso
Jeg kan godt forstå hvis denne sag ser lidt uheldig ud for dig og dine ellers så gode bedømmelser, men denne situation kan du bare ikke kalde useriøs.
Som udgangspunkt var jeg meget tilfreds med din service, men sagens udgang kan du desværre ikke løbe fra:
Jeg rettede henvendelse til dig første gang tirsdag aften. Min kollega prøvekørte bilen for mig onsdag formiddag og vi to mailede sammen onsdag og torsdag, for at få afklaret spørgsmål jeg ikke selv kunne se, da jeg ikke havde mulighed for at komme forbi (bor Nordsjælland).
Fredag eftermiddag blev vi enige om køb og aftalte at den skulle godkendes via FDM-test først. Så vi aftalte at jeg skulle betale FDM-test som du samme dag sendte en faktura på.
Dvs. 4 dage fra kontakt til aftale.
"Useriøst hvis ikke inden for 5 arbejdsdage" - Så synes jeg du skal informere kunden om den regel og samtidig lige kigge på hvor hurtige vi var om at blive enige, inden du skriver at jeg var useriøs.
Havde budt på en bil jeg gerne ville købe og blev enige om at den skulle igennem en FDM-test inden handlen blev skrevet under. Jeg betalte regningen for FDM-testen men senere samme dag fik jeg en mail om at bilen var solgt til en anden. Der havde ikke været interesse fra andre.
Jeg havde ellers været i god dialog og var positiv over forløbet. Det kom virkelig bag på mig at det udviklede sig sådan og måtte opleve denne dårlige kundeservice. Synes at de i det mindste kunne have kontaktet mig for at høre om jeg ville byde højere. Mon der var noget lusket ved at bilen ikke måtte få lavet en FDM-test?
Kan desværre ikke anbefale stedet på baggrund af denne oplevelse med dårlig kundeservice.
Kære Regitze
Tak for din anmeldelse.
Jeg synes at vi har ventet nok på dig og besvaret 1000 spørgsmål du havde. Når man ikke beslutte sig efter 5 arbejdsdage om man vil købe eller ej, betragter jeg det som useriøst.
Kære Huso
Jeg kan godt forstå hvis denne sag ser lidt uheldig ud for dig og dine ellers så gode bedømmelser, men denne situation kan du bare ikke kalde useriøs.
Som udgangspunkt var jeg meget tilfreds med din service, men sagens udgang kan du desværre ikke løbe fra:
Jeg rettede henvendelse til dig første gang tirsdag aften. Min kollega prøvekørte bilen for mig onsdag formiddag og vi to mailede sammen onsdag og torsdag, for at få afklaret spørgsmål jeg ikke selv kunne se, da jeg ikke havde mulighed for at komme forbi (bor Nordsjælland).
Fredag eftermiddag blev vi enige om køb og aftalte at den skulle godkendes via FDM-test først. Så vi aftalte at jeg skulle betale FDM-test som du samme dag sendte en faktura på.
Dvs. 4 dage fra kontakt til aftale.
"Useriøst hvis ikke inden for 5 arbejdsdage" - Så synes jeg du skal informere kunden om den regel og samtidig lige kigge på hvor hurtige vi var om at blive enige, inden du skriver at jeg var useriøs.