Rikke J.
Jeg havde købt en 90 minutters ansigtsbehandling, til 600 kroner.
Da jeg ankom, forsøge hun at få mig til at købe en hudanalyse til 180 kroner, da man åbenbart næsten ikke kunne gennemføre behandlingen jeg havde købt uden. Dette takkede jeg pænt nej til, jeg havde kun det aftalte beløb at bruge.
Hendes Tesla-apperat var på daværende tidspunkt i stykker, så dette måtte jeg undvære, dog stadig til samme pris. Under behandlingen blev jeg ikke rigtig fortalt hvad hun lavede, så jeg går ud fra at jeg ellers fik hvad jeg havde betalt for. Under behandlingen snakkede hun uafbrudt! Jeg skulle selvfølgelig bare have sagt at jeg gerne ville have at hun snakkede mindre, så jeg kunne slappe af og nyde det, men jeg er ikke god til dette, og jeg forventer ikke at det er noget man behøver at sige.
Da jeg lå med en maske, gik hun ud i baggården bag lokalet og snakkede i telefon i noget omkring en halv times tid (anede ikke hvad klokken var, hvor længe jeg skulle ligge eller hvornår hun kom tilbage). Det var stressende at høre på, samt jeg lå med følelsen af at hun bare trak tiden for at nå op på de 90 minutter jeg havde betalt for.
Da jeg gik derfra var jeg mildest talt chokeret! Jeg har aldrig oplevet en så dårlig service, behandling eller situationsfornemmelse.
(Og jeg vil nu mene at jeg endda ikke er svær at stille tilfreds).