Amager Alternative Hudplejeklinik

Kropspleje, København

1,4/10
#12
Mette E.
1 bedømmelse
25.04.2017
0,0/10 0,0/10 0,0/10

Jeg købte massage genne MyPrice.. da jeg ville bestille kunne jeg ikke komme igennem på tlf.. og da fandt jeg så først ud af hvor mange utilfredse kunder klinikken har. Heldigvis kunne jeg nå at annullere mit købsbevis, hvilket jeg vil opfordre alle til at gøre. Kunne læste at mange har fået usædvanlig dårlig behandling... Så håber at Karma gør sit job.

0
0
Del | Svar | Rapportér
#11
Regina H.
1 bedømmelse
09.12.2016
0,0/10 0,0/10 0,0/10

Hvis jeg skulle give hende en karakter, ville det være nul stjerner. Var så uheldig med at købe 5-turs kort i juni 2016. I dag er det den 9.12.2016 og jeg mangler stadigvæk min sidste behandling. [..] fra Amager Alternative hudplejeklinik har hele tiden aflyst behandlinger eller forsøgt at rykke dem til senere eller tidligere på dagen. Hun er enten forsinket til at møde op på klinikken eller dukker hun overhovet ikke til aftalte tid. To gange har jeg oplevet at gå forgæves, fordi hun slet ikke var kommet, heller ikke ringet for at aftale en anden tid. Hendes undskyldninger for at aflyse er sædvanlige - sidder fast i metroen/metrodøren/mellem to metrostationer; er syg; er syg igen; har et hul mellem to behandlinger, derfor kan ikke vente på dig osv. Jeg anbefaler på det kraftigste at holde sig væk fra hende og hendes klinik.

0
0
Del | Svar | Rapportér
#10
Pernille S.
1 bedømmelse
21.07.2015

90 min. massage + lymfedrænage. Hun forsøgte også at sælge mig alle hende klippekort, som ekstra ordinært var på tilbud lige præcis i dag. Det er jeg glad for jeg ikke gjorde, når jeg læser anmeldelserne nedenfor...

Massagen var nogenlunde, men der var ret beskidt. Der lå et gammelt brugt frotelagen og hvad der også lignede et brugt håndklæde, ud over briksen. Hun masserede mig steder, som jeg godt kunne tænke mig, at hun havde bedt om tilladelse til først...! Udover det, var massagen nu ok. Lymfedrænagen tog meget kort tid, og behandlingen stemte ikke overens, med de videoer jeg har set om det på nettet - jeg har en fornemmelse af, at hun ikke er uddannet.

1
0
Del | Svar | Rapportér
#9
Nawal B.
1 bedømmelse
26.06.2015
0
0
Del | Svar | Rapportér
#8
Susan H.
1 bedømmelse
25.06.2015

Jeg havde købt et bevis på Downtown til lymfedr. 90 min. Det oplyste jeg da jeg bestilte tiden. Da jeg kom 1. gang havde hun kun sat 60 min. af til min behandling, så der mistede jeg 30 min. Hun oplyste mig om, at hun denne dag havde et fantastisk tilbud på 5 turs kort. Jeg var så dum, at købe et 5 turs kort til lymfedr. Når jeg kom til min aftalte tid, var hun ikke på adressen, jeg ringede forgæves, et hav af undskyldninger. Jeg var 2 mdr. om at få kontakt med hende og blev igen brændt af, så forlangte jeg mine penge igen, da det jo var håbløst, at få sine behandlinger. Det lykkedes mig, at få hende til adressen, hvor jeg forlangte mine penge retur, men det kunne jeg ikke få, for hun havde ingen kontanter eller hævekort, så hun kunne hæve penge til mig, men hun kom i taxa. Jeg gav hende mine konto oplysninger og 3 gange har det lykkedes mig, at finde hende på adressen, men hun har ingen kontanter og lover, at overføre penge, men gør det ikke. Alt dette skete i okt.-nov. 2014 og frem til juni 2015, så er lidt træt af, at se hun kan drive virksomhed på den måde. Husk at få det du har betalt for og pas på, for hun lever ikke på til de gamle fine diplomer der hænger på væggen. Jeg har haft men af den lymfedrænage hun har givet mig, og ved at finde en anden behandler, har jeg fundet ud af hun ikke har styr på sine behandlinger. Der er møgbeskidt i forretningen, vil IKKE kalde det en klinik. Jeg har stadig ikke set mine kr. 1.040,00.

1
0
Del | Svar | Rapportér
#7
Pernille W.
1 bedømmelse
23.06.2015

Min kæreste og jeg købte en downtown deal sidste år.

Vi havde super svært at få en tid, men synes faktisk massage var ok.

Jeg valgte at købe et 10 turs kort til lymfedræning efterfølgende - super tilbud lige den dag. Og det skulle være kontant. Sjovt nok var det også et tilbud 2 dage senere da min kæreste var der. Jeg brugte 30 min på at finde en bank da jeg var der - for jeg har ikke lige 2600 på mig.

Efterfølgende har vi ikke haft andet end problemer med, at komme igennem til en tidsbestilling og vi har 8 behandlinger tilbage.

ER ved at opgave men 2000 er mange penge at slippe.

1
0
Del | Svar | Rapportér
#6
Kathrine J.
1 bedømmelse
26.01.2015

Kunne jeg give 0 stjerner, havde jeg gjort det!!

Ufattelig dårlig kundeservice. Tager ikke telefonen, aflyser tider gang på gang (og med meget kort varsel), har tilfældigvis et kort tilbud liige den dag, man får en tid - det hele virker SÅ utroværdigt! Hele vejen igennem. Jeg har valgt at droppe behandlingen og tabe mine penge - desværre! Men jeg orker ikke endnu mere dårlig behandling. ØV!

2
0
Del | Svar | Rapportér
Karina M.
1 bedømmelse
31.03.2015
 

Jeg oplever nøjagtig det samme nu, aflyser gang på gang man må da kunne gøre noget i det mindste få pengene tilbage.

#5
Christina N.
1 bedømmelse
23.01.2015

Føler mig så dårlig behandlet bare i telefonen, at jeg ikke engang tror jeg vil dukke op til behandling. og slet ikke efter jeg har læst de andre bedømmelser. vil jeg da dårlig nok ligge krop til. Har dog mistet pengene da det er en downtown deal.

Tror [..] skulle finde en anden branche. Hun har allerede været rigelig besværlig over for mig. Aflyser tid 30 min inden hvor man jo er taget afsted og ikke nogen kompensation for ens besvær. Og det skal være når det passer hende og ikke mig så hun synes jeg skal få andre til at hente mine børn ellers har hun kun tid langt ude i fremtiden bla bla bla... [..]. Hold jer væk, tvivler på at man får noget ud af hendes behandling. Fordi jeg i telefonen har følt så ubehagelig samtale valgte jeg at tjekke stedet ud. Nu har jeg lært at tjekke før.

1
0
Del | Svar | Rapportér
#4
Melissa M.
1 bedømmelse
17.09.2014

Jeg havde intensivt forsøgt at få fat på [..] fra Amager Alternative Hudplejeklinik gennem 3 uger uden held. Da jeg så endelig får kontakt til hende udviser hun så dårlig service. Jeg har aldrig oplevet noget lignende. Telefonsamtalen er svær at beskrive, fordi hun mangler så meget omtanke og service. Grundlæggende virker det som om man som kunde er mere til besvær. Jeg kan nævne, at hun under samtalen bl.a. sagde: "Nu skal det gå hurtigt, jeg har en kunde, der venter" og ikke på en venlig måde.

Amager Alternative Hudplejeklinik kan IKKE anbefales!

Hvis jeg kunne give INGEN stjerner, så ville jeg gøre det.

0
0
Del | Svar | Rapportér
#3
Rikke J.
1 bedømmelse
10.09.2014
2,0/10 1,0/10 1,0/10

Jeg havde købt en 90 minutters ansigtsbehandling, til 600 kroner.

Da jeg ankom, forsøge hun at få mig til at købe en hudanalyse til 180 kroner, da man åbenbart næsten ikke kunne gennemføre behandlingen jeg havde købt uden. Dette takkede jeg pænt nej til, jeg havde kun det aftalte beløb at bruge.

Hendes Tesla-apperat var på daværende tidspunkt i stykker, så dette måtte jeg undvære, dog stadig til samme pris. Under behandlingen blev jeg ikke rigtig fortalt hvad hun lavede, så jeg går ud fra at jeg ellers fik hvad jeg havde betalt for. Under behandlingen snakkede hun uafbrudt! Jeg skulle selvfølgelig bare have sagt at jeg gerne ville have at hun snakkede mindre, så jeg kunne slappe af og nyde det, men jeg er ikke god til dette, og jeg forventer ikke at det er noget man behøver at sige.

Da jeg lå med en maske, gik hun ud i baggården bag lokalet og snakkede i telefon i noget omkring en halv times tid (anede ikke hvad klokken var, hvor længe jeg skulle ligge eller hvornår hun kom tilbage). Det var stressende at høre på, samt jeg lå med følelsen af at hun bare trak tiden for at nå op på de 90 minutter jeg havde betalt for.

Da jeg gik derfra var jeg mildest talt chokeret! Jeg har aldrig oplevet en så dårlig service, behandling eller situationsfornemmelse.

(Og jeg vil nu mene at jeg endda ikke er svær at stille tilfreds).

1
0
Del | Svar | Rapportér
#2
Louise L.
2 bedømmelser
12.07.2013

Jeg havde købt et gavekort til en fugtgivende ansigtsbehandling via Downtown.dk, men må sige, at det er den værste ansigtsbehandling (eller mangel på samme), som jeg nogensinde har oplevet.

For det første anbefalede hun mig med det samme en helt anden - og 200 kr. dyrere - behandling, end jeg havde gavekort til. I løbet af selve behandlingen fik jeg dog ikke den laserbehandling, der normalt er inkluderet, da hendes udstyr var i stykker. Det forhindrede hende dog ikke i at tage fuld pris, og jeg blev efterladt i ca 45 min. med en ansigtsmaske, mens hun talte i telefon i gården uden at have fortalt mig, hvor længe jeg skulle ligge med den på. Efterfølgende forsøgte hun at forklare, at hun ville tage hensyn til mig, fordi hendes telefon ringede hele tiden, men jeg tænker, at hun blot forsøgte at trække tiden, så behandlingen kom op på de lovede 90 min. Behandlingen inkluderede nemlig hverken hudanalyse eller dybderensning, hvilket en behandling til samlet set 500 kr. normalt gør hos andre kosmetologer. Den bestod i virkeligheden ikke af meget andet end afrensning og ansigtmaske samt creme - alt imens hun pralede af sin egne evner og viden inden for hudpleje.

1
0
Del | Svar | Rapportér
Tina K.
1 bedømmelse
06.11.2015

Det lyder nærmest som en tro kopi af den oplevelse jeg havde her den anden dag...

Der mangler bare lige at min aftale er blevet udskudt 14 gange siden juni pga diverse latterlige undskyldninger, og at hun alligevel formåede at komme for sent...

Aldrig har jeg oplevet noget så groteskt [..] Er simpelthen stadig dybt rystet...

Gik direkte hjem i bad, og vaskede alt af hun havde behandlet mig med, [..].

Jeg var ildrød på hals og bryst og min hud brændte fordi jeg var blevet efterladt med en udtørrede ansigtsmaske på i 45 min...

#1
Miriam Mirzad
1 bedømmelse
03.07.2013

Oplevelsen starter fra du booker tid, og jeg må sige at det her har været det dårligste booking jeg har foretaget. Hun var sur og brugte også en sur tone i telefonen.

Hun ringede (efter at jeg havde lagt besked)

-sagde hverken hvem hun var eller hvor hun ringede fra (selvom jeg ringede kunne jeg ikke lige huske hvem det var)

-sagde straks at det skal gå hurtigt med tidsbestillingen fordi hun har fri dag idag (ingen har bedt hende om at ringe når hun havde fri så slap af)

-og så hele vejen hendes sure tone...

Det synes jeg var ærgerligt, for man betaler så mange penge for at booke tid hos hende og så starten ens oplevelse med hendes dårlig attitude :( nu ved jeg slet ikke om jeg skal have det her massage hos hende.. desværre!

0
0
Del | Svar | Rapportér

Del dine oplevelser og erfaringer med Amager Alternative Hudplejeklinik til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give Amager Alternative Hudplejeklinik det rette omdømme.

Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.