Søren Hansen

#3
Søren Hansen
3 bedømmelser
24.01.2014
8,0/10 1,0/10 1,0/10

Medarbejderne er ret uhøflig når man taler med dem, [..] som slet ikke tager medlemmernes problemer alvorlig. Manglende og misvisende information er vist deres hoved strategi for at bibeholde dem som ledige medlemmer for at tjene kassen fra staten ved at tilbyde dem unyttige kurser og aktiviteter.

Det eneste de praler af at de er en billig a-kasse, og dem kan man give dem ret i, men vi ved også udmærket at kvaliteten følger med prisen!

Har for nylig skiftet til en anden a-kasse og her kan jeg mærke at der er en helt anden stemning end ved Akademikerne, og kan kun opfordre folk til at skifte hvis de er lige så utilfreds som mig og vil gerne få en god vejledning og hjælp for at komme videre.

#2
Søren Hansen
3 bedømmelser
23.11.2013
 

Jeg kender det godt, de er ret hurtig til at minde folk om at der er minus 1 kr på kontoen, og er også ret god til at glemme at besvare på andres henvendelser hvis de kan ikke se en økonomisk gevinst til deres fordel ved det.

#1
Søren Hansen
3 bedømmelser
15.11.2013

Elendig kundeservice, taler man om vest får du svar om øst. Elendig IT og kommunikation systemer med kunder.