Steen Hansen
Stilede med min bil til omsyn, efter at den var kasseret på tågelygte justering, for høj co, og en defekt styrekugle. Der var i mellemtiden skiftet styrekugle, isat nye lambdasonder og udskiftet en defekt tågelygte. Så jeg troede alt var i skønneste orden.
Det var det også, bortset fra at den ene var justeret en anelse for lavt, hvilket fik synsmanden til at idømme omsyn (han så formentlig frem til at kunne hæve endnu et synsgebyr).
Det var det rent faglige.
Ser vi på kundebetjeningen har jeg sjældent oplevet noget lignende. Det starter med at jeg må vente i 10 minutter mens han har "travlt" med at tale i telefon; muligvis irritere det ham, at jeg stiller mig, så han kunne se at der var "kunder i butikken". Herefter går han gabende og utidig rundt om bilen [..]. Taler så indimellem med en af vennerne, så skulle hjælpes med et eller andet. Hertil kommer så at han havde behov for at drikke kaffe flere gange i løbet af de 3 - 4 minutter! En sjælden dårlig oplevelse!
Har tidligere prøvet Pava Bilsyn i Ballerup - en helt anden positiv oplevelse.