Stine A.

#1
Stine A.
1 bedømmelse
10.06.2015
SAS

Hvis man kunne give 0 stjerner gjorde jeg det!

Har været uden min kuffert siden fredag aften, nu er det onsdag og har INTET hørt. Har forsøgt at komme igennem til dem siden søndag, indtastet mit nr og venter stadig på et tilbagekald!

Grunden til jeg ikke vil sætte mine ben i et SAS fly er deres mangel på service samt information.

Da jeg var i København lufthavn mandag aften inden jeg fløj hjem igen ville jeg høre om jeg kunne få min kuffert og tage den med retur. Der var ingen der vidste hvor den var og de mente den måske allerede var i Berlin, derfor spørger jeg i Berlin da jeg lander om min kuffert er der, de siger den er fløjet til København!

Det er fair at fejle og en forsinket bagage kan ske, MEN NÅR MAN INGEN INFORMATION FÅR SÅ ER DET IKKE OK og råder fremadrettet ALLE til at holde sig langt væk.

Og nu starter kampen nok for at få refunderet for de få ting jeg har købt, ventetiden er ifølge deres standard svar 3-4 uger, men det er jo SAS så tvivler på de er så "hurtige".