Susanne H.

#1
Susanne H.
1 bedømmelse
27.03.2016

Aldrig mere Lufthansa.
Vores famile på fem står i JFK og skal flyve retur til Danmark efter en ferie. Da vi står ved check ind meddeler Lufthansa at min søns returrejse er annuleret!

Velvidende at Lufthansa har begået en fejl kan de intet gøre da alle sæder i flyet er fuldt booket. De kan dog tilbyde os at lade min søn stå "standby" hvis en åbning skulle vise sig. Vel og mærke mens vi andre 4 familiemedlemmer flyver hjem og efterlader vores søn i lufthavnen med et kreditkort.

45 min senere finder damen ved skranken sørme en plads til München... til 20.000,- kr.

Ellers tak... her er det så at vi finder lidt internet, finder vi en hjemrejse hos Norwegian til 2500,- kr så vores søn kan flyve hjem alene 9 timer efter os andre men hvad gør man.

Alt dette ville jeg meget sende en mail omkring til Lufthansa men sjovt nok er det umuligt at finde en mailadresse til kundeservice.

Ingen stjerner fra os.