Sylke Dau
Jeg er dybt rystet over omgangstonen og tonefald i denne forretning. Min cykel var punkteret og skulle lappes, aftalen var at den kunne hentes næste dag efter 15. Da jeg dukkede op med mine børn i slæb fik jeg beskeden: "Den er ikke klar. Vi mangler reservedele!!" Hm, reservedele til hvad? Var der andet end min punkterede dæk i fik øje på? "Vi mangler reservedele og er bagud med reparationerne. Fatter du det ikke?" Nej, det fatter jeg ikke helt, for min cykel skulle jo bare lappes, men så forsvandt cykelsmeden i baglokalet og jeg blev efterladt i butikken hvor radioen var tænt og spillede højt musik. Efter nogle minutter kom der stemmer fra baglokalet. Jeg spørger efter: "Undskyld, jeg kan ikke høre hvad i siger, radion spiller for højt musik!" Igen stemmer fra baglokalet. Igen for højt musik. Jeg manglede stadig svar på hvad der skulle ske med min cykel.
I mellemtiden kom der nye kunder i butikken der efter flere efterspørgsel hellere ikke kunne forstår havd cykelsmeden sagte. Jeg manglede stadig svar, nøgler og min cykel og ventede intetanende foran disken. Endlig kom en af de ansætte og sagte til mig at han ikke gider taler med mig længere. ??? Hvorfor det? Næste besked var, at jeg gerne må tage min (skide) cykel og tage et andet sted hen, fordi de nu alligevel ikke gad lave den. I dette øjeblik var det ikke kun mig der var chokerede, også de andre kunder var rystet. Heldigvis var hele scenariet så absurd at jeg blev helt rolig.
Jeg tog min tunge lad og mine børn og tog et andet sted hen.
Aldrig før har jeg været udsat for noget nær lignende og med denne absolut uprofessionelle behandling har cykelsmeden på Nørregade ikke fortjent en eneste stjerne!