Theeq Hai

#1
Theeq Hai
1 bedømmelse
23.03.2010

Jeg giver 0 (Nul) stjerner (her betyder det 1 stjerne, det skulle vel være -1 stjerne)

1. januar 2010 valgte jeg at få/prøve den 2MB gratis for 6 måneder.

Det kørte fint den 1. md., men..

Så kunne jeg pludselig ikke længere streame fra DR, Youtube osv. Det begyndte med at jeg ikke kunne streame om aftenen inden for en bestemt periode, men denne tids periode blev bare længere og længere.. Når jeg lavede en hastigheds test af min internet forbindelse var download ydelsen lidt over 2MB, så det skulle være rigeligt, men streame det kan jeg ikke!

Da jeg ringede og meldte fejlen skete der absolut ingen ting, det vil sige når jeg kom igennem på tlf. for jeg har aldrig fået besvaret en e-mail fra dem, ej heller har de nogen sinde ringet tilbage.

Så en dag i marts får jeg nok, og skriver en opsigelse til udgangen af mine 6 md, prøve periode. Her går det helt galt, nu blokerede de for bestemte porte sådan at jeg ikke længere kan bruge min VOIP internet telefon! (anden udbyder end Skyline).

Advarsel: Hold dig langt væk, find en anden udbyder, det vil du være meget bedre tjent med - for det tager nok nogle år før Skyline har styr på deres ting, hvis overhovedet nogen sinde. Det siger jeg med tanke på andre selskaber som har haft lignende begyndervanskeligheder eller måske rettere dårlig ledelse af selskab og ubrugelig teknik, for Skyline og Dansk Telecom er vel ikke helt nye på blokken.

Hvordan havde de i deres vildeste fantasi forestillet sig at kunne beholde mig som betalende kunde nu når min gratis periode er slut? De skulle finde noget andet at arbejde med, noget som de kan! (Hvad det så end er).