Thomas Korsgård Madsen
En enkelt kneben stjerne for dag-til-dag reparation. Et snorlige eksempel på en automekaniker som med hiv og sving forsøger (og lykkes med...) at vildlede og bondefange uvidende kunder, med arbitrære, uigennemskuelige prisoplysninger. En samlet pris blev, på magisk vis, pludselig forvandlet til en reservedelspris, som ved et svirp med en blank mahogni tryllestav. Oveni det kommer, meget elegant, arbejdsløn + 1% i "administrationsgebyr", samt endnu en ekstra arbejdstime - rendyrket humbug.
Mit engagement med det lyssky foretagende tager udgangspunkt i et tilbud på Autobutler, som "virksomheden" snildt formår at udnytte til helt egen vinding, ved at underbyde andre (potentielt ganske lødige) værksteders bud. Derefter er det åbenbart forretningens intention, hurtigst muligt at stikke af fra Autobutler tilbudet, så "forretningen" kan gøre egen agenda gældende og dermed få regningen/opgaven til at vokse. Dette begrundes med, at min beskrivelse ifht. Autobutler opgaven var mangelfuld. Dette blev formidlet [..] tilbagelænet med hænderne bag nakken, mens jeg insisterende pegede på et skilt på kontoret med budskabet: "Kunden har ALTID ret".
Humlen af ovenstående er således, at [..] man selvfølgelig skal styre LANGT udenom Centrum Autoservice på Classensgade 7 i København Ø.