Thomas P.
Birkerød
Jeg har en oplevelse jeg gerne vil dele.
Min datter på 11 år kommer til Fri BikeShop i Birkerød for at købe styrbånd til hendes cykel. Med har hun 200 kr. i kontant. Hun til farverne og finde det styrbånd hun ønsker. Sælgeren smider styrbåndet på disken, og beder min datter om 140 kr. Hun spørger venligt sælgeren om han kan hjælpe med at få styrbåndet monteret – det siger han ja til. Hun får at vide hun kan hente cyklen dagen efter. Da hun henter cyklen – hun har fortsat de 200 kr. med som hun har fået hjemmefra. Nu får min datter at vide at prisen er over 350 kr. Min datter har ikke taget højde for at hun skal betale mere for monteringen end hvad hun skal betale for styrbåndet, for det har hun ikke blevet oplyst om... At forretningen yderligere holder hendes cykel som gidsel for en ubetalt regning og sende hende grædende hjem efter flere penge hjælper ikke på sagen.
Hvor er det uanstændig af sælgeren og dårlig kundeservice over for en totalt uvidende kunde.
Hvor bliver den gode service, og medmenneskelighed af?
Hilsen en skuffet far