Thomas Stig Mårtensson

38 år, København N

#1
Thomas Stig Mårtensson
1 bedømmelse
13.04.2013

Jeg bestilte en simpel lapning til 75 kr. Vedkommende tog imod mit mobilnummer og sagde at jeg kunne hente cyklen næste dag. So far so good. Da jeg skulle hente cyklen fik jeg at vide, at min gamle slange var defekt og at han havde skiftet den - uden at informere mig vel at mærke.

Prisen var nu 149, altså det dobbelte af hvad jeg fik at vide til at starte med, og ja det er et relativt lille beløb, men principielt set et stort problem for mig. Som kunde er det vel ikke for meget at forlange, at man lige bliver spurgt inden prisen stiger til det dobbelte.

Jeg fortalte ham, at det ikke var i orden, og at han burde have ringet - det var vel derfor han havde taget imod mit mobilnummer? Hertil var svaret, "at han jo ikke kunne ringe til alle hele tiden". Virkelig skidt argumentation, og det var ikke muligt at overbevise ham om andet. (se også andres anmeldelser af Chaplin Cykler, hvor det er et gennemgående problem). Havde han ringet forinden, havde jeg med garanti takket ja.

Jeg skulle virkelig bruge min cykel den dag, og følte mig derfor presset til at acceptere, men jeg vil ALDRIG gå til Chaplin Cykler igen!! Mit råd til andre er i stedet at benytte Prins Cyker på Tagensvej, han er efterhånden den eneste reelle og ærlige cykelhandler i Kbh.