Tommy B. Nielsen
Jeg faldt for deres gode tilbud omkring internet, og bestilte til levering hurtigst muligt.
Jeg fik et brev omkring installation, med en advarsel omkring: Hvis du ikke er hjemme på koster det 495,- og installationen vil tage 1½ time, så langt så godt. Da dagen kom ventede jeg spændt i 2 timer på en tekniker, desværre dukkede han ikke op, jeg ringede til support og efter lidt tid fik jeg fat i support og hun prøvede at ringe til deres tekniker, da han havde problemer med noget måleudstyr kunne han desværre ikke komme! Fik besked om at han vil kontakte mig i løbet af dagen. Jeg blev ikke ringet op af teknikeren om dagen, men da kl. 2015 ringede teknikerens chef og beklagede at der ikke var dukket nogen tekniker op, han gav vejret skylden? Han kunne ikke fortælle, hvornår jeg ville få installeret internet, men han ville undersøge det, jeg bad om en dag, et tidspunkt, hvor de ville installerer, da det nu var kritisk for den gl. internet forbindelse var sagt op. Han ville få teknikeren til at ringe dagen efter med en dag, hvor han ville komme forbi og installerer, jeg blev ringet op og de ville komme forbi søndag. Han kom og løb lidt rundt på grunden med et kompas og pegede på naboens træer og fortalte at toppen skal skæres af, (uden at han har havde haft en måling, pejling) han ville foreslå en ADSL forbindelse, det ville han sørge for blev givet videre næste dag? Dagen efter talte jeg med hans chef og jeg fortalte at jeg ikke var tilfreds med at vente endnu længere på en ADSL forbindelse, og forklarede at der ikke var taget nogen målinger, det var han lidt uforstående over, han ville få fat i teknikeren og finde ud af noget.. jeg blev ringet op af chefen og han fortalte at der ville komme en tekniker ud og foretage en måling, jeg fortalte at jeg kun var interesseret i at få en forbindelse op at kører og fortalte at når de kom skulle de installerer forbindelsen. Det blev aften og teknikeren kom, parkerede midt i vores indkørsel og gik ud i haven, uden at kontakte mig inden, jeg hørte dem og gik ud for at se hvem der løb rundt ude i haven.. teknikerne fra dagen før og en hjælper gik rundt med en antenne og en pc, samtidigt forklarede teknikeren at der helt sikkert ikke var forbindelse? Nå de fik kæmpet deres måle grej op på skorstenen, hvor antenne skulle sidde, der blev målt og der var signal dog krævede det et kraftigere rør beslag som han ikke havde med.. Han fortalte samtidigt at han ikke havde tid før mellem jul og nytår. Det blev jeg temmelig overrasket over, og fortalte at der var aftalt en installation for flere dage siden og at jeg ønskede den internetforbindelse som var bestilt. Han fortalte, at han ikke kunne nå mere og at jeg kunne sidde og vente på kundesupport omkring min installation. Jeg kontaktede hans chef og forklarede ham historien og han bekræftede at de ville finde en løsning og vile sende 2 tekniker ud og installerer snarest. Dagen efter venter jeg en besked fra chefen omkring installationen.. men.. det eneste jeg modtager er en besked fra Skyline om at min insatllation ifgl. tidligere fortalt vil blive udført i slutningen af januar 2011. Jeg er nu i chok. Hvordan kan et firma og deres tekniske samarbejdspartner behandle deres kunder sådan. Brug aldrig Skyline og deres tekniske samarbejdspartner om en installation. De kan ikke levere.