Torkel Knudsen
Elendig support og endnu ringere service.
For ca. en måned siden havde jeg/vi fejl på vores internetforbindelse.
Måtte affinde os med næsten 2 døgns ventid på teknikkerbesøg.
Teknikeren arbejde effektiv og fandt fejlen med det samme.
I går gik ikke systemet igen ned, jeg kontaktede support, der med det samme kunne måle at der var problemer. Support afdelingen ville med det samme kontakte teknisk afdeling og forslog at jeg ringe og lavede en aftale om hurtig teknikerbesøg, ikke mindst set i lyset af, at jeg indenfor ca. en måned havde haft problemer.
Ved henvendelse til teknisk afdeling blev jeg af en kvindelig medarbejder belært om, at regelen om 2 arbejdsdage ventetid forsat var gælden.
Jeg har i dag rykke for teknikerbesøg, eneste svar 2 dags regelen gælder og tidligs tekniker besøg på mandag.
Da supportservice først åbner kl. 9.00 må jeg opfatte 2 dagsregelen = en 3 dags regel.
Elendig og uacceptabel service.