Teleselskab
Yderst dårlig service hver gang, præget af arrogance og uigennemtrængelighed, der måske kommer af, at de i visse boligområder nyder monopollignende tilstande, fordi de har særlige aftaler med de pågældende antenneforeninger. Så længe du ikke kommer til at få brug for deres support, er internetforbindelsen stabil og god. De skulle virkelig gøre noget ved den dårlige kundekontakt.
Jeg skrev, at jeg ønskede at få min Internet forbindelse op fra 20/20 til 90/90, men efter det var sket, røg min IP adresse ud af systemet, dvs så virker internettet ikke. Ringede til DKT efter 25 min. kom jeg igennem. Jeg snakkede med en sød pige, hun oprettede min IP adresse, men snakkede ikke noget om at det kostede penge. 14 dage efter får jeg en regning på oprettelse af IP adresse, hmm vi er medlem af Brøndby Nettet med egen IP adresse, nå jeg ringede til DKT ventede igen 20 min. forklarede hvad der var galt, det kunne de godt se, ville rette fejlen, men 14 dage efter kom en rykker, ringede igen, ventede igen 20 min. (på min rykker stod sidste indbetalings frist den 10.12.2015). Nu ringede jeg igen ventede 5 min. (Jubiiiiii), fik at vide at jeg selvfølgelig ikke skulle betale regningen. Nu vil de sende pengene retur, og det er der vi står nu. Jeg betalte selvfølgelig til sidst, ville ikke miste min Internet forbindelse...
Snakkede med [..] Dansk Kabel TV den 01. december, var meget forstående og hjælpsom. [..] sørgede for at jeg ville få mine penge tilbage, og han kreditere rykkergebyret, for selvfølgelig var det deres fejl. Undskyldte meget. Det var dejligt at snakke med en person der havde forstand på det. Nu skulle problemet været løst, og forhåbentlig vil jeg få mine penge tilbage...
Dansk Kabel tv er en omgang [..]! De lover opkobling inden for 6-8 uger (hvilket i sig selv er lang tid), mens vi nu har ventet i næsten TO MÅNEDER på, at de overhovedet har sat noget igang! Vi har hverken fået besøg af graveentrepenørene eller de tre andre der herefter skulle komme. Hver gang man rykker dem, bliver man mødt med undskyldninger for hvorfor de er så skide langsomme!
Vi gravede sågar vores eget hul i haven og lagde fibernet ned for at det hele skulle gå hurtigere. Det var den 23 november. Der er siden vores eget arbejde, ikke sket noget - overhovedet!
Jeg er gået fra at være en loyal kunde hos YouSee til en direkte frustrerende og rasende kunde! Det er under alt kritik at de leverer SÅ dårlig kundeservice , at de ikke engang - efter to måneder - er kommet videre i vores sag.
DÅRLIG SERVICE, rettere sagt MEGET DÅRLIG SERVICE!
Elendig support og endnu ringere service.
For ca. en måned siden havde jeg/vi fejl på vores internetforbindelse.
Måtte affinde os med næsten 2 døgns ventid på teknikkerbesøg.
Teknikeren arbejde effektiv og fandt fejlen med det samme.
I går gik ikke systemet igen ned, jeg kontaktede support, der med det samme kunne måle at der var problemer. Support afdelingen ville med det samme kontakte teknisk afdeling og forslog at jeg ringe og lavede en aftale om hurtig teknikerbesøg, ikke mindst set i lyset af, at jeg indenfor ca. en måned havde haft problemer.
Ved henvendelse til teknisk afdeling blev jeg af en kvindelig medarbejder belært om, at regelen om 2 arbejdsdage ventetid forsat var gælden.
Jeg har i dag rykke for teknikerbesøg, eneste svar 2 dags regelen gælder og tidligs tekniker besøg på mandag.
Da supportservice først åbner kl. 9.00 må jeg opfatte 2 dagsregelen = en 3 dags regel.
Elendig og uacceptabel service.
Simpelthen katastrofalt! Den ene fejlregning efter den anden.. Jeg nedgraderede fra fuld til mellempakke. De sendte stadig regninger på fuld pakke. Da jeg ringede ind (hvor man kan få lov til at vente i laaaang tid for at komme igennem da der vist kun sidder 1 [..] på pinden der iøvrigt ikke en en haj til it) aftalte vi at jeg skulle have tilsendt det korrekte beløb på regningen fik jeg ingen. Jeg fik kun 2 rykkergebyrer. Eeeeej hold jer væk! Jeg opsiger mit i dag. Desuden falder kanalerne konstant ud og nettet er til grin.
Hold jer langt væk fra Dansk Kabel TV. I vores boligforening har vi fået nok med nedbryd, og flytter. Forleden var den gal igen, ingen internet, ingen tlf. Jeg forsøgte på min mobil at komme i kontakt med dem. 4 gange ca. 25 minutter pr. gang. Da jeg så kom endelig kom igennem support kunne de ikke hjælpe, de 2 der sad havde været ansat kun 1 mdr og indrømmede de store problemer, en og ville han have jeg rev Gatway ned fra vægen og trykkede på noget gag i. Det var ikke muligt, da jeg slet ikke måtte røre ved fiberne, der var følsomme, og nu er de begyndt at tage gebyr for at betale over PBS. Hold jer langt væk, vores boligforening har opsagt dette firma og fået nok.
Jeg har skiftet til Dansk Kabel TV's nye mailsystem. Jeg er meget utilfreds med deres webmail. Man kan se sine mails, men får man nyhedsbreve og den slags, så kan de kun vises i en eller anden slags mærkelig form, dvs. at der er skrift, men ingen opsætning eller billeder, som er normalt ved et nyhedsbrev. Da jeg spurgte hos supporten om jeg måske havde en fejl ved min opsætning, fik jeg at vide det var normalt! Og hvis jeg var utilfreds så kunne jeg jo bare have beholdt min gamle email eller f.eks skifte til Gmail. Ufatteligt at andre webmail udbydere kan finde ud af det, men ikke Dansk Kabel TV. Synd jeg ikke kan give karakteren 0, for det skulle de have haft!
[Mht. bedømmelse #3 fra Thorkild Laursen], tjek din sidste mobilregning og lur mig om de ikke også opkræver et ekspeditionsgebyr på x antal kroner for at fakturere dine samtaler over PBS, det er efterhånden meget almindeligt. Du kan mig bekendt bare vælge at få din faktura pr. email, det koster dig intet. Jeg kan forstå at Dansk Kabel TV nu sætter pris på deres emailadresser. Det er ikke pga. email, at man vælger en internetforbindelse frem for en anden, og det må være en kæmpe byrde at servicere de folk, der ikke selv kan sætte en mail op i et simpelt mailprogram.
Alt ros til DKTV for deres udmærkede service og billige priser.
Dansk Kabel-TV forsøger nu at tjene ekstra på den mail-adresse, der hidtil har været en integreret del af deres bredbåndspakke. Hvia man vil beholde sin nuværende mail-adresse, skal man betale 9 kr pr måned fra 1. august !!!
Man kan godt fortsat have en mailadresse uden ekstra betaling, MEN så skal man skifte til en ny adresse, og hvem har så lige lyst til det, med alt det besvær det indebærer med at give besked til alle ens kontakter og mail-services
EN RIGTIG DÅRLIG OG MEGET LIDT KUNDEVENLIG LØSNING FRA DANSK KABEL-TV !!!
Jeg er ikke tilfreds med Dansk Kabel TV. Er begyndt at opkræve faktureringsomkostninger selv om der betales over betalingsservice. Sidste nye er at vi nu skal betale 9 kroner pr. md for at beholde vores e.mail adresse.
Godt nok kan vi få en anden gratis adresse. Det virker ulogisk på mig.
Ellers er der ingen problemer med forbindelsen.
Del dine oplevelser og erfaringer med Dansk Kabel TV til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give Dansk Kabel TV det rette omdømme.
Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.