Finn M.
Snakkede med [..] Dansk Kabel TV den 01. december, var meget forstående og hjælpsom. [..] sørgede for at jeg ville få mine penge tilbage, og han kreditere rykkergebyret, for selvfølgelig var det deres fejl. Undskyldte meget. Det var dejligt at snakke med en person der havde forstand på det. Nu skulle problemet været løst, og forhåbentlig vil jeg få mine penge tilbage...
Jeg skrev, at jeg ønskede at få min Internet forbindelse op fra 20/20 til 90/90, men efter det var sket, røg min IP adresse ud af systemet, dvs så virker internettet ikke. Ringede til DKT efter 25 min. kom jeg igennem. Jeg snakkede med en sød pige, hun oprettede min IP adresse, men snakkede ikke noget om at det kostede penge. 14 dage efter får jeg en regning på oprettelse af IP adresse, hmm vi er medlem af Brøndby Nettet med egen IP adresse, nå jeg ringede til DKT ventede igen 20 min. forklarede hvad der var galt, det kunne de godt se, ville rette fejlen, men 14 dage efter kom en rykker, ringede igen, ventede igen 20 min. (på min rykker stod sidste indbetalings frist den 10.12.2015). Nu ringede jeg igen ventede 5 min. (Jubiiiiii), fik at vide at jeg selvfølgelig ikke skulle betale regningen. Nu vil de sende pengene retur, og det er der vi står nu. Jeg betalte selvfølgelig til sidst, ville ikke miste min Internet forbindelse...
Snakkede med [..] Dansk Kabel TV den 01. december, var meget forstående og hjælpsom. [..] sørgede for at jeg ville få mine penge tilbage, og han kreditere rykkergebyret, for selvfølgelig var det deres fejl. Undskyldte meget. Det var dejligt at snakke med en person der havde forstand på det. Nu skulle problemet været løst, og forhåbentlig vil jeg få mine penge tilbage...