Canal Digital

TV distributør

3,8/10
#7
Dennis L.
1 bedømmelse
27.03.2017

Jeg er blevet misrådført af en sælger, som har oprettet et ekstra abonnement. I stedet for at fortsætte på en nuværende, oprettede han en helt ny, uden at jeg vidste af det.

Jeg vil ALDRIG anbefale Canal digital til nogen andre, jeg vil ALDRIG selv gå tilbage til Canal digital. Det er urimelig dårlig kundebetjening og jeg føler mig snydt og bestjålet.

Kan kun advare folk! Pas på med hvad i får sagt ja til, i kan hurtigt havne i en fælde der kommer til at koste jer dyrt!

0
0
Del | Svar | Rapportér
#6
Annette Schubert
2 bedømmelser
17.03.2011

Et godt råd til alle tænker på at tegne abonnement med Canal Digital - al kommunikation med firmaet skal foregå skriftligt, så i har jeres bevisbyrde i orden, når i vil ud af abonnementet igen - ellers kan det komme til at koste jer ekstra månedsabonnementer, inden i ser jer om. De vil ikke stå ved fejlinformationer afgivet pr. telefon.

9
2
Del | Svar | Rapportér
#5
Johnny Jensen
1 bedømmelse
04.03.2010

Blev lovet en hel masse i både hd og en rigtig god harddiskoptager. Fra dag 1, da montøren tog fra min adresse virkede intet, da der var fejl på kortet. Der gik 10 dage før vi modtog det nye. Det blev sat i maskinen en Sagem HD boks med harddisk. Den kunne ikke vise tv, den kunne ikke afspille fra harddisken der stod kun MENU i displayet. Ringet ind til Canal Digital et hav af gange, fik besked på at vente på at der kom en ny firmware ha ha. Det blev meget værre, det her er fra 8. måned 2009 og i dag 04.03.2010 virker den stadig ikke. De lovede mig at sende mig en ny boks torsdag og senest fredag i sidste uge, men den kom ikke og nu vil jeg bare ud af Canal Digital, selv om jeg ikke har været der de 12 måneder som der står i kontrakten. Har i dag fået en regning på 3 måneder og jeg går videre til den bitre ende, da jeg har betalt til tiden hvergang. Det virker som om at der kun er regler der er gældende for Canal Digital. Så kære venner tænk jer godt om før i siger ja til noget! Det skal da lige siges at når det virkede så stod det rigtigt flot. ;)

17
20
Del | Svar | Rapportér
#4
Camilla Pedersen
1 bedømmelse
22.09.2009

Det eneste de mangler er en kanal med Formel 1, elles er de toppen.

25
23
Del | Svar | Rapportér
#3
Ronny Honoré
1 bedømmelse
21.08.2009

Efter en årrække med TDC som internet leverandør, skiftede vi til Canal Digital da vores antenneforening tilbød en samlet pakke med tv og internet.

Netforbindelsen er nu nede for gud ved hvilken gang med flere besøg af tekniker til følge. Vi venter nu på tekniker igen-igen og kan hos kundeservice ikke få at vide hvornår han kommer. Dybt frustrerende.

30
28
Del | Svar | Rapportér
#2
Lars Borup Jensen
13 bedømmelser
11.08.2009

Vi startede med at have et rigtigt billigt Canal-Digital abonnement som stort set kun indeholdte DR2, men efter et par år steg prisen voldsomt både for abonnementet og kortafgiften - så meget at vi for stort set samme penge kunne få en family pakke - ikke en pæn måde at konvertere os til et andet abonnment. Har ikke haft tekniske problemer eller udfald, så den del er god.

18
30
Del | Svar | Rapportér
#1
Ruben Nørgaard
8 bedømmelser
11.08.2009

Fornuftig pakkesammensætning, men lige som de fleste andre skal man have den store pakke for at få de gode kanaler og får så i samme omgang 50 ubrugelige kanaler.

Stabilt og pænt billede. Har ikke haft udfald.

26
16
Del | Svar | Rapportér

Del dine oplevelser og erfaringer med Canal Digital til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give Canal Digital det rette omdømme.

Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.