Lars Borup Jensen

#13
Lars Borup Jensen
13 bedømmelser
22.12.2009

Vi har tidligere lejet sommerhus gennem Dansommer og har egentligt altid været ok tilfredse, men sidste gang det galt.

Først på vinteren 2009 lejede vi et sommerhus på syd-Djursland i 4 dage. Sommerhuset var tip-top og opholdet var helt perfekt, men afregning af forbrugsafgifter gik helt galt for Dansommer. Ved ankomst betalte vi et forskudsbeløb på 1.100 dkr. ganske som sædvanligt. I sommerhuset var der en seddel hvorpå vi skulle udfylde forbrug og som skrevet så gjort. Vi regnede selv frem til, ud fra de angivne priser, at det alt i alt ville koste lidt under 200 dkr. for de 4 dage, men da vi, alt for sent og først efter at par rykkere fra min side, fik pengene tilbage fra indskuddet, havde de trukket et væsentligt større beløb (og vi fik alt for lidt tilbage).. Såå nu skal vi til at "slås" om hvem der har ret.. ak.

#12
Lars Borup Jensen
13 bedømmelser
11.08.2009

Vi startede med at have et rigtigt billigt Canal-Digital abonnement som stort set kun indeholdte DR2, men efter et par år steg prisen voldsomt både for abonnementet og kortafgiften - så meget at vi for stort set samme penge kunne få en family pakke - ikke en pæn måde at konvertere os til et andet abonnment. Har ikke haft tekniske problemer eller udfald, så den del er god.

#11
Lars Borup Jensen
13 bedømmelser
11.08.2009

ViaSat har gennem de sidste par år været uheldigt omtalt både i fjernsynet og i dagspressen. Jeg har et ViaSat abonnement og har haft det igennem mange år uden nogle former for tekniske problemer, men ViaSat holder sig ikke tilbage for at hæve kort-afgiften, en afgift der på ingen måde, så vidt jeg kan se, kan afspejle deres faktiske udgifter og som nærmest kan betegnes som et ekstra abonnementstillæg. Desværre kan man ikke se TV3 på anden måde.

#10
Lars Borup Jensen
13 bedømmelser
20.06.2009

Jeg kan se at andre har bedømt deres service-niveau, men jeg vil sige at vores (min familie og jeg) oplevelse står i skarp kontrast. Servicen var god, dog fik de lavet en forkert hovedret til een af børnene, men de fandt selv ud af det inden den kom ind på bordet, og de kom og sagde at det tog lige 5 min. mere med maden til den lille, og som plaster på såret var alle drikkevarer på husets regning. God mad, opfyldning på kartofler og fritter.

#9
Lars Borup Jensen
13 bedømmelser
21.06.2008

Overnatter ofte i DGI-byens hotel. Med værelsesbookingen følger adgang til en del af DGI-byens aktiviteter (svømmehal, motion osv).

Har en enkelt gang været uheldig at få et værelse i nærheden af aerobics lokalerne, hvor man sagtens kunne høre bassen fra deres musik på værelse, også kl. 6-7 om morgenen.

Fin morgenbuffet har dog prøvet bedre.

#8
Lars Borup Jensen
13 bedømmelser
21.06.2008

Der er en grund til at Hilton er superklassen indenfor hoteller. Super kvalitet, dejlige store værelser med B&O fjernsyn, marmor i badeværelset og stort badekar. Men dyrt...

#7
Lars Borup Jensen
13 bedømmelser
21.06.2008

Har overnattet flere gange på First Hotel på vesterbrogade og jeg må sige at det klart er et af de bedre hoteller jeg har overnattet på. Det skal så siges at det ikke har været de billige værelser, men deres business værelser var gode, med masser af plads, internet osv. Og ja - morgenbuffeen kan man heller ikke klager over og placeringen er lige midt i kbh. Har kun givet den 7 stjerne, da prisen er noget pebret hvis man kommer som privat.

#6
Lars Borup Jensen
13 bedømmelser
18.06.2008
SAS

Som forretningsrejsende er SAS klart det bedste valg for indenrigstrafik. De er godt nok dyrere end andre selskaber, men de flyver ofte (i mine tilfælde ihvertfald) til tiden, har et ok informationsniveau i lufthavnene og så er de meget fleksible, både med ændringer af fly og checkin.

#5
Lars Borup Jensen
13 bedømmelser
18.06.2008

Har fløjet en del med Sterling og vil sikkert gøre det igen i fremtiden, men KUN fordi de netop er et lavpris selskab (væsentligt billigere end SAS).

For tiden (maj, juni 2008) har jeg hørt at Sterling mangler 4 fly, og dette har jeg oplevet en del gange. Afgange som bliver udsat i op til 3 timer. Dette er rigtigt irriterende når man står i lufthavnen og først får det at vide ca. 5 min EFTER at flyet skulle være lettet.

Sterling mangler seriøst at få styr på og højnet deres informationsniveau, samt være bare en smule mere fleksible ved checkin.

Men man kan sjældent klage over prisen (ift. SAS) hvilket også er grunden til at mange privat-rejsende netop bruger Sterling

#4
Lars Borup Jensen
13 bedømmelser
17.06.2008

Har tidligere fløjet en del med Cimber, men oplevede et par gange at deres afgange var helt aflyst. Den ene gang blev vi stuvet sammen i et Spanair fly, og fløjet til Aarhus (skulle fra København til Aalborg) og transporteret med bus mod Aalborg. Alt i alt en rigtigt dårlig oplevelse og det tog vel godt 4-5 timer at komme fra København til Aalborg den dag.

Deres fly er også lige i det "små" for sådan en "voksen" mand som mig :-)

#3
Lars Borup Jensen
13 bedømmelser
25.02.2007
 

Hvad! De er gået fra middelgod mad og betjening til noget der nærmest er latterligt. Jeg vil faktisk hellere gå hen til en pølsevogn og få en "hotter" end gå på Jensen's..

#2
Lars Borup Jensen
13 bedømmelser
17.02.2007

En rigtig god børnehave med søde pædagoger. Børnehaven er selvstænding og har deres egen bus samt en naturgård med en masse forskellige slags dyr og en kæmpe legeplads.

#1
Lars Borup Jensen
13 bedømmelser
17.02.2007

En rigtig god skole. Med en god blanding af ældre og yngre lærerer der giver god balance i undervisningen. Skolen er blevet gennemgribende renoveret de sidste år, hvor alle klasselokaler er blevet næsten fordoblet i størrelse, så det er nemmere for en klasse at lave emne/projektarbejde.