ViaSat

TV distributør

3,3/10
#7
Michelle T.
1 bedømmelse
05.11.2013

Nu har jeg prøvet det med - Har været kunde i flere år, og da jeg ønsker at skifte pakke bliver jeg svinet til af en medarbejder. Derefter opsiger jeg mit abonnement. Bliver efterfølgende kontaktet og tilbudt en hd box for at fortsætte som kunde. Takker nej, da vi har en i forvejen. Bliver tilbudt en hd plus box og siger ja og bliver kunde igen. Pakken kommer og indeholder den forkerte box (den vi har i forvejen). Derefter ringer medarbejderen ikke tilbage, og da han endelig gør, vil han ikke rette op på fejlen - men han kan da tilbyde os en god pakke (hvor vi selvf. skal betale mere end den vi har valgt.)

Enden bliver at jeg igen må opsige og kræve mine penge retur. Elendig service!

0
0
Del | Svar | Rapportér
#6
Tue Fournaise
1 bedømmelse
27.03.2013

Blandet oplevelse....
Jeg har umiddelbart ikke haft problemer med signal og support.

Men deres skjulte priser i kortafgift og løbende ændringer i priser på abonnement er yderst utilfredsstillende.

Den tv-pakke du vælger ved oprettelse ændres løbende og dermed ændrer de også prisen på dit abonnement.

Hvis du vil se forskellige kanaler på eksempelvis 2 fjernsyn, så skal du have 2 boxe og 2 kort... Det betyder at du skal betale for en ekstra box + halvårligt kortafgift på 399,- pr. Kort = 1600,- kr. Om året.

Det er for mig ikke måden man servicerer kunder på, men måden man malker kunder for ekstra penge.

Jeg har skiftet til TDC Home trio, her kan man tilvælge Viasat pakken uden kort afgift. For min familie har har vi sparet penge på den samlede løsning (tv, internet, mobil) ved at samle det hele her og så slipper vi for Viasats pengemaskine.

0
0
Del | Svar | Rapportér
#5
Ole Rosschou
1 bedømmelse
12.06.2012

Aldrig har jeg fået så dårlig og arrogant "service" som hos Viasat.

Vi har nu ikke kunne se TV i snart halvanden måned. Jeg har ringet et utal af gange, men lige lidt hjælper det.

Først fik jeg at vide, at det var mit eget anlæg der var fejl på. Så fik jeg en parabol ekspert ud. Han konstaterede at mit anlæg ikke fejler noget, - det kostede mig 800 kr.

Ved ny henvendelse til Viasat fik jeg at vide, at det var min boks der var defekt. Desværre (for mig) var det to måneder siden garantien var udløbet, så det kostede mig 1100 kr.

Jeg måtte vendte yderligt nogle dage inden den nye boks kom, men den virkede heller ikke.

Igen måtte jeg ringe til Viasat, og igen måtte jeg hele den samme procedure igennem "har du prøvet at slukke for boksen". "Har du prøvet at tage kortet ud og rense det" osv. osv.

Så fandt Viasat ud af, at de ville sende et nyt kort og en ny boks, igen flere dage uden TV.

Så kom den nye boks og det nye kort, men nej - intet virkede!!

Så gik Viasat tilbage til forklaringen om at det måtte være mit eget anlæg!

Igen fat i min egen parabol tekniker. Igen en regning på 800 kr. for at få at vide, at mit anlæg er fejlfrit. Teknikeren blev dog så forarget, at han ringede til Viasat, og fortalte dem, at nu var det på tide at de tog kunden alvorlig. Min tekniker aftalte med Viasat at de skulle sende en ny boks (han kunne nemlig få det hele til at virke med hans egen boks).

Men istedet for en ny boks sendte Viasat en manual!!!

EM er nu gået igang, og jeg har stadig sort skærm!!

Viasat "beklager" og kan da godt se at der er en uheldig behandling!! De vil "forsøge" at sende en tekniker. De vil "forsøge" at udbedre fejlen, og de vil "forsøge" at finde ud af hvad der er galt.

Og efter halvanden måned, er de nu indstillet på at tage det alvorligt.

Aldrig mere Viasat!

2
0
Del | Svar | Rapportér
#4
Rasmus Thrane
1 bedømmelse
04.10.2010

Jeg valgt, at få Viasat da jeg blev ringet op af en sælger. I første omgang, sagde jeg nej tak, da jeg var glad for min TDC Home Trio løsning, hvor jeg havde min elskede harddiskoptager. Sælgeren fra Viasat, lovede så, at jeg kunne få en harddiskoptager med, uden ekstra beregning. Det viste sig så, ikke at holde stik. Så nu sidder jeg her, og er rasende over deres sælger politik. Især når man så ringer til dem, og nærmest bliver nedgjort, fordi at det ifølge dem, "slet ikke er muligt, og ikke kan passe"! Så dårlig kundeservice, og simpelthen så dårlig salgsmetoder! Findes der, nogle troværdige tvudbydere?

13
6
Del | Svar | Rapportér
#3
Rene Pagh
1 bedømmelse
31.08.2009
19
27
Del | Svar | Rapportér
#2
Klaus Waidtløw
1 bedømmelse
26.08.2009

Dårlig behandling hos deres kundeservice.. Jeg har nu haft en HD-box hos dem i et år og den har ikke fungeret ordentlig pga en fejl hos DEM. Jeg skal jeg selv holde øje med deres hjemmeside for at se om de har en løsning klar. Har afkrævet dem kompensation, men har intet hørt.

Valgte i sin tid Viasat fordi at jeg så ville kunne se ALLE FCKs kampe. Det ved vi alle hvordan det skulle gå fra denne sæson.

Overvejer at smide dem på porten - er træt af al deres pis... Synes at det nye Boxer TV virker som en super løsning...

Overvej lige en gang eller to inden i laver kontrakt med Viasat!

20
17
Del | Svar | Rapportér
#1
Lars Borup Jensen
13 bedømmelser
11.08.2009

ViaSat har gennem de sidste par år været uheldigt omtalt både i fjernsynet og i dagspressen. Jeg har et ViaSat abonnement og har haft det igennem mange år uden nogle former for tekniske problemer, men ViaSat holder sig ikke tilbage for at hæve kort-afgiften, en afgift der på ingen måde, så vidt jeg kan se, kan afspejle deres faktiske udgifter og som nærmest kan betegnes som et ekstra abonnementstillæg. Desværre kan man ikke se TV3 på anden måde.

13
24
Del | Svar | Rapportér

Del dine oplevelser og erfaringer med ViaSat til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give ViaSat det rette omdømme.

Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.