Teleselskab
Ja - der komme ikke noget nyt fra min side heller
Ringer og siger at man gerne vil overflyttes til dem med de nr. vi har - hvilket man så går ud fra at de simkort de fremsender er med de nr. på man har i forvejen og først kan tage dem i brug når man ved at nr. er frigivet hos den anden tele-udbyder.
MEN NEJ DA
De fremsender nye simkort med nye nr. som starter fra den dag man modtager dem - og det er jo ikke lige det man har bedt om - for så har du jo dobbelt udgifter på mobilen og hvem vil have 2 privat nr. og kan have 2 simkort i sin mobil - ikke alle i hvert fald. Men hvis du ikke lige er OBS på det så HÆNGER DU PÅ REGNINGEN og der er ikke noget du kan gøre, med mindre du vil gå den lange mars i retten mm.
Jeg nåede da at høre om deres foretagen og behandling af min bonusdatter - så jeg hurtigt kunne benytte mig af min 14 dags fortrydelses ret.
Nu har jeg læst alle anmeldelse igennem - og kan kun skrive under på det samme som alle andre dårlige anmeldelse
Jeg har brugt et halvt år på at flytte - justere blot 2 telefon numre og en internet forbindelse
Jeg kan kun undres over at der er et marked for DLG tele
Jeg kan på ingen måde anbefale DLG
Vi havde besøg af en sælger fra DLG d. 27/8- 13. Meget flink mand, som vi fik lavet en rigtig god aftale med, og han fik os overtalt til at flytte alt vores mobiltelefoni, fastnet, internet, samt TV. Han havde nogle rigtig god tilbud syntes vi, men efterfølgende har vi ikke haft andet end problemer.
Intet og vi siger intet af det han lovede holder. Han var forsvundet i kulissen. Vi fik godt nok hans tlf.nr., men hvad hjalp det når han ikke tog telefonen og når han så endelig gjorde det sad han midt i noget, og ville ringe tilbage men det gjorde han aldrig.
Helt fra start var der problemer.
NU mangler vi lige en rettelse ud over det, der er det samlede beløb på telefoni, bredbånd og tv (Hele huset kalder de det) som han lovede en pris på 417,- om måneden inkl. leje af digital modtageren.
Det var et tilbud lige nu fortiden sagde han, da han skrev det i den samle mappe, hvori vores kontrakter ligger og hvor deres tilbud står. Han gav os også i samme forbindelse en ekstra kanal med, Nieren, men nu har DLG fået fat i ham, og nu nægter han det er ham der har skrevet det i mappen, selv om vi sad 2 personer og så det, og han sagde det endda også. Han har sagt at der måtte være tale om en anden tv pakke for han havde aldrig indgået denne aftale. Endnu en lodret løgn.
Der er ingen tvivl om det er det han lovede. Nu vil DLG have 503 kr om måneden, for den anden pris kan aldrig været kommet fra hans læber, det syntes vi godt nok er for galt. Dårlig sælger.
Min telefon er nu for 3. gang indleveret til Land & Fritid Randers med den samme fejl. 2. gang jeg var i L&F med fejl på min tlf. gjorde jeg ekspedienten opmærksom på, at nu var det tid til en ny telefon da der ifølge forbrugerstyrelsen står at: "Forhandleren har som udgangspunkt kun ét forsøg til at reparere en fejl. Opstår fejlen igen, kan du muligvis få pengene tilbage", hvilket jeg gjorde dem opmærksom på, meeen den går ikke hos Dlg. Og nu 3. gang med den samme fejl skulle den pludselig sendes ind til nokia, og jeg venter nu på tredje uge på at få en ny telefon. Jeg har nu opsagt 3 mobilabonnementer og et fastnet med bredbånd er på vej til opsigelse pga. af deres dårlige "service". Så kan de lære det.
Jeg skiftede fra tdc til dlg i 2011, fordi jeg blev lovet, at jeg i forhold til tdc ville spare mindst 2.000,- på årsbasis på de faste abonnementspriser. Det viser sig nu, at jeg i stedet skal betale i alt fald 1.000,- mere om året. Jeg har forsøgt at få en positiv dialog med dlg, så jeg i hvert fald kunne få mine bindingsperioder gjort kortere, i bedste fald få dem til at ophøre nu. Jeg får faktisk noget, der ligner flabede svar, og møder absolut ingen forståelse. Jeg har bare uret!
Jeg føler mig ført bag lyset, og vil lige tilføje, at overflytningerne helle ikke gik "smertefrit".
Jeg kan kun anbefale andre, at de tænker sig vældigt godt om, inden de skifter til dlg.
Jeg har haft fastnet og bredbånd ADSL ved DLG i 5 år. Der var problemer efter 2 år og igen her efter knap 5 år. Problemerne med et ustabilt net startede i januar og siden her jeg flere gange hver uge haft kontakt gennem deres utrolige lange ventetid på deres telefonsluse. Det er jo så TDC's teknikkere der skal løse problemet, og ja det siger jo sig selv at det kan de ikke løse før jeg skifter over til TDC. TDC arbejder useriøst som problemløser for DLG, de skriver bare regninger som DLG's kunder skal være med til at betale!
DLG's opfølgning på sagens gang er rent katestrofal, ingen ingen opfølgning, så nu har jeg efter 1,5 måned set mig nødsaget til at undersøge markedet for telefoni og bredbånd - og forsikring som vi også har ved DLG. Synd at DLG ikke evner at betjene de trofaste kunder.
Nu er der nok en kundechef der dukker op i dette forum og vil vide mere i dette forum,- jeg siger bare læs jeres log og fyr nogle af jeres søvnige medarbejdere! Til TDC - jeres serviceteknikker [..] er jo flink [..] og såmen også alle de andre der har været her.... men tak skæbne hvis evnen til at løse problemer ikke er højere? [..] ham der fandt en næsten knækket ledning som førte til en permanemt halvering af vores upload hastighed. Og ham der permenent fik koblet vores fastnet fra. AK JA ingenting sker der!
Vel nok det værste teleselskab der findes efter min mening, med deres "Skyggenumre" dvs. dobbelt betaling mens man flytter sit nummer over, og andre fejl som oprettelse og opkrævning på 2 telefoner med kun 1 underskrevet aftale gældende for 1 telefon som man efterfølgende skal kæmpe med dem for at komme ud af osv, ja listen over fejl og elendig service er lang. Man skal holde sig langt væk fra DLG Tele medmindre man vil flås og bondefanges af dem, de er dybt useriøse.
Jeg har haft DLG tele i 4 år nu og har aldrig haft problemer med dem.
Jeg har 2 mobiler, digital bredbånds TV, bredbåndstelefoni og ADSL hos DLG.
Jeg skifter mobil hver 6 måned, da de tilbyder gratis gentegning med telefoner til 1 kr. Jeg har en 20/1 mbits forbindelse og hver eneste gang jeg laver måling på den ligger den og svinger mellem 18 og 19 Mbit. Så det er perfekt.
Hvis i allesammen har problemer med DLG skal i bare ringe til deres lokale service afdeling i stedet for den almindelige kundeservice. Så kommer i straks igennem og de tager sagen i egen hånd.
Det har virker godt for mig og min kæreste i 4 snart 5 år :-)
Jeg har meget dårlige erfaringer med DLG telefoni. Ved en tilfældighed fandt jeg ud af, at vi fejlagtig betaler for to abonnementer på den samme telefon. En måned efter telefonen blev taget i brug fik vi tilsendt nyt simkort med nyt telefonnr. I det medfølgende brev stod der, at det andet simkort var deffekt og vi istedet skulle bruge det nye simkort. Det gjorde vi så. Derefter har vi i et halvt år betalt for to telefonabonnementer på den samme telefon. Jeg gør DLG opmærksom på fejlen. 2 mdr. efter sender DLG stadig regninger ud på to abonnementer + rykkergebyr. + at jeg får en meget dårlig behandling i butikken i Nørre Nebel og beskyldninger om, at det må være vores egen fejl.
Har opsagt 2 numre juni sidste år på samme opsigelse, men de påstår at de ikke har modtaget opsigelse på det ene nummer og bliver ved med at sende regninger. Jeg har sendt kopi, som de også påstår de ikke har modtaget. Nu påstår de at det ene nummer er opsagt pr. telefon, men det var en dag jeg ikke var hemme, så jeg ved ikke hvem der så har ringet. [..].
Har haft Dlg Tele i 5 mdr. med meget dårlig forbindelse på nettet. Blev lovet netskifte og nyt sim kort for 2 mdr. siden.
Søndag for fjorten dage siden fik jeg sms om, at fra mandag skal jeg bruge det nye kort. Det var bare ikke kommet.. Så nu har jeg ikke haft tlf siden. Og det eneste svar jeg kan få i "kundeservice" er at de ikke kan trylle..
Del dine oplevelser og erfaringer med DLG Tele til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give DLG Tele det rette omdømme.
Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.