Butik, Aalborg
Vi købte et fjernsyn hos Elgiganten - Aalborg. Egentligt var vi gået efter et Philips, men sælgeren hos Elgiganten forsikrede os om, at vi fik meget mere tV for pengene, ved at vælge et JVC i stedet for.
Som sagt, så gjort. Og vi havde da også et fjernsyn med rigtigt flotte bileder - de første 8 uger. Så kom der en grøn streg ned over skærmen, og samtidigt fik det nogle udfald, som om der blev slukket og tændt inden for få sekunder. Det blev hentet ugen efter, og de første 3 dage stod det til kontrol på deres eget værksted, inden det blev sendt videre til leverandøren.
Vi blev lovet det færdig på 10-15 arbejdsdage, men nu har de haft det i mere end 1 måned, uden at der er sket noget. Når vi henvender os til Elgigantens kundeservice, såvel pr. mail som telefon, får vi kun "en sang fra de varme lande"... Gennemført dårlig service, efter min mening.
Pas meget på angivne priser i butik og internet. Når prisen falder ugen efter kan man ikke få de penge i difference, som de ellers er forpligtet til ifølge deres hjemmeside. Har oplevet fejl i deres priser ved mange lejligheder og har som regel kunne tale mig til rette med dem. Men hvis man ikke er meget opmærksom, så bliver man "snydt" og vi taler om flere tusinde kroner. De overholder ikke det aftalte og deres sælgere kan skam være både behjælpelige og andre direkte ubehøvlede, arrogante og næsvise efter man har taget dem i en fejl i prisen. Er desværre, selvom jeg er opmærksom på problemet, blevet taget alvorlig ved næsen prismæssigt for sidste gang trods gentagne rettidige reklamationer. Det bliver for mit vedkommende Skousen/skousen.dk eller Bilka, som lover en billigere eller tilsvarende pris som elgiganten, fremover.
Dokumentation, vigtige artikler som belyser netop denne problematik og begrundelser til at tage sig i agt:
http://crn.dk/art/199452/elgigantens-rabatter-faar-politikere-op-af-stolene
http://www.comon.dk/art/213305/elgiganten-maa-gerne-forskelsbehandle-aeldre-kunder
http://finans-dyn.tv2.dk/nyheder/article.php/id-6979245:elgiganten-b%C3%B8der-for-at-undg%C3%A5-retssag.html?rss
Før i tiden var de gode, men efter jeg købte min stationære pc gik det ned ad bakke. Kort efter jeg købte den fik jeg problemer. Når jeg henvendte mig dem, fik jeg bare en arrogant og kold opførsel og en masse teknisk ævl som ikke kunne bruges til noget. Den er nu for tredie gang på fire måneder på værksted men ikke hos Elgiganten. Det har været en dyr affære. Jeg skrev til Elgiganten og fortalte dem om min oplevelse. Det eneste jeg fik var en halvhjertet beklagelse om hvor forfærteligt det var for mig. Jeg stoler ikke mere på dem. Måske er det bare mig der havde fat i den forkerte ekspedient. Jeg tvivler på at de vil gøre noget for at hjælpe mig, men jeg kan tage fejl.
Del dine oplevelser og erfaringer med Elgiganten Aalborg til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give Elgiganten Aalborg det rette omdømme.
Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.