Michael Madsen
Vi købte et fjernsyn hos Elgiganten - Aalborg. Egentligt var vi gået efter et Philips, men sælgeren hos Elgiganten forsikrede os om, at vi fik meget mere tV for pengene, ved at vælge et JVC i stedet for.
Som sagt, så gjort. Og vi havde da også et fjernsyn med rigtigt flotte bileder - de første 8 uger. Så kom der en grøn streg ned over skærmen, og samtidigt fik det nogle udfald, som om der blev slukket og tændt inden for få sekunder. Det blev hentet ugen efter, og de første 3 dage stod det til kontrol på deres eget værksted, inden det blev sendt videre til leverandøren.
Vi blev lovet det færdig på 10-15 arbejdsdage, men nu har de haft det i mere end 1 måned, uden at der er sket noget. Når vi henvender os til Elgigantens kundeservice, såvel pr. mail som telefon, får vi kun "en sang fra de varme lande"... Gennemført dårlig service, efter min mening.
Altid smilende og flinke, og god for en kvik bemærkning. Både min kone og jeg bruger stedet, og det er faktisk første gang i mange år at min kone kom til at gå til tandlæge igen, efter årevis af tandlægeskræk, da hun havde været på et kort besøg hos [..].
I forhold til hvad vi skal betale her inde i storbyen, har de også nogle særdeles romelige priser, og kvaliteten af deres arbejde har vi aldrig haft noget at klage på.
Maden er udmærket til prisen, og de ansatte gør også hvad de kan. Men der er bare ALT for få ansatte - i alt fald til frokost. Og det bevirker, at der er lang ventetid på at få anvist et bord. Endnu længere ventetid på at få bestilt maden. Lang ventetid på maden, og endnu længere på at kunne betale.
Det er jo ikke personalets skyld, men hvorfor have så få ansatte, at det giver stigende iritation blandt kunderne? Jeg ved godt at det holder priserne i bund at have få ansatte, men det er stadigt en dårlig løsning som overskygger maden.
Hvordan kan man lave så godt mad et sted i byen, og så dårligt en anden? Det man får på Azzurra Nordkraft tyder i alt fald på, at ejeren har " gabt over mere end munden kunne klare", og er ved at sætte sit gode navn over styr! Her er det jo rent ud sat midelmådigt, og noget som man kunne lave bedre selv. Kun en høflig betjening, hiver stedet op på 2 stjerner.
Vi fik forleden lyst til pitza, og besøgte derfor San Giovanis nye pitzaria. Det var en udpræget skuffelse! Selve pitzaen var ok, selv om 105kr. for en pitza margerita er en ublu pris. Men servisen, var langt under lavmålet for en restaurant af den prisklasse.
For det første, havde vi det problem, at min kone grundet sygdom ikke må drikke noget med alcohol. Da der ikke var noget på kortet - ud over sodavand - uden alkohol, spurgte vi betjeningen om det var i orden at hun, imod betaling af "proppenge" naturligvis, drak en medbragt alkoholfri øl. Det måtte hun ikke, man måtte kun drikke hvad de selv solgte i restauranten. Elendig service, som vi aldrig har oplevet på andre af byens restauranter!
Samtidig fik vi frit udsyn til, at man ikke skal bestille sodanvand i halvliter størelsen. Da der ikke må være flasker på bordene, hældes det op ved disken bagved af servitriserne. Der er blot det ved det, at der kommes så mange isterninger i glasset inden ophældning, at der ikke kan være en halv litter i glasset... Så servitriserne gik da ikke tørstige hjem.
Alt i alt en skuffende oplevelse, efter at San Giovani ellers i årevis inden ombygninge har været et af vores favoritsteder.
Har lige haft konen med til opholdet "Fredag med det hele", og det kan vi varmt anbefale. Velkomstdrink, 3 retter mad med tilhørende vinmenu, kaffe med avec, overnatning og stort morgenbord, alt sammen for 995kr. pr. person. Og det syntes vi i alt fald var alle pengene værd. Hele vejen igennem blev vi betjent af tjenere som var godt inde i både vin og menu, tilmed fik vi lov til - mod et mindre ekstragebyr - at få en dyrere vin til hovedretten.
Vores fastnettelefon var helt død torsdag ved frokosttid. Ringede derefter til TDC's fejlmelding via mobilen, og kom igennem efter ca. 20 min.
De kunne godt se at noget er galt med forbindelsen, og vil også gerne lave det. Altså næste mandag mellem 08 0g 16!
Jeg syntes ærlig talt det er en elendig service at skulle vente så længe. De ved jo ellers udmærket, hvad de vil have for abonnementet!
Har tidligere besøgt denne restaurant om aftenen, og været ovenud tilfreds med det - hvilket også har fremgået af min bedømmelse her på siden.
En onsdag for ca. 1 måned siden, havde jeg så bestilt bord til en gang frokost for 3 personer - hvilket skulle vise sig at være en fejl af rang!
Jeg ved ikke hvad det er for et personale man kører med til frokost, men udlærte kan de ikke være. Maden var nogenlunde, men da vi bad om en snaps til vores sild - fik vi serveret Gammel Dansk.. Og de vi bad om et glas rødvin til vores perlehøne, kom det op i glas, og var tydeligvis fra en flaske som havde været åben i dagevis - hvilket tjeneren dog benægtede, og sagde at den ikke fejlede noget. Sådan noget kan man altså ikke byde gæsterne, hvis man er en "gourmet"-restaurant. Vi kommer der i alt fald aldrig mere til frokost.
Fik rigtig udmærket hellefisk, med chokoladekage og is til dessert forleden aften.
Betjeningen var særdeles høflig og opmærksom, og priserne faktisk ret rimelige - selv om de måske er i den høje ende for Aalborg.
Kan anbefales som et af Aalborgs bedre steder for de som gerne vil have fisk og skaldyr.
Casa Blanca's buffet er stort set at sammenligne med det som man kan købe i en grillbar. Vel er prisen lav, men derfor forventer jeg nu stadigt lidt mere af en restaurant end kyllingenuggets, hotwings og lignende færdigprodukter lige fra fryseren.. Og så reklamerer de med at de nu også har pizza med på buffeten. Det fik de først på forespørgsel, og vi skulle aldrig have spurgt! :-) Så prisen var positivt lav, men resten var desværre kun til 03.
[..]
Både min kone og jeg har følt os udmærket behandlet af [Nytorv Lægeklinik]. Det eneste man kan oponiere imod er, at der ikke gives hjemmebesøg (men det er vel fordi han har så mange patienter, at der ikke er tid til det) og at folk med lungeproblemer kan have mere end svært ved at komme op på klinikken, da der jo ikke er elevator - men en laaaaaang trappe op til anden sal.
Vi var 6 personer på Prinses Juliana og spise forleden aften, og der var bestemt ikke noget at klage over. Vi fik en frisk betjening, og noget rigtig lækkert mad.
Prisen er måske nok i den høje ende for byen, men det må man tage sig råd til en gang i mellem, hvis man vil forkæle sig selv bedst muligt. :-)
30 års jubilæum, burde fortælle at Kniv og gaffel laver noget som folk kan lide, og det gør de!
Det er mad, uden en helt masse fintfølende dikkedarer ala de dobbelt så dyre spisesteder. Her får man hvad man kan spise, velsmagende dansk mad med en personlig og hjertelig betjening, hvor alle er ens.
Frokostpriserne er yderst overkommelige, ligesom vinpriser og aftenmenuer er til en pris hvor alle kan være med.
Byens største og bedste, winer-basser. Yderst festlig ejer som selv er i køkkenet, samt udmærket tjener.
Priserne er overkommelige, ligesom der er enhedspris på vin, som man selv kan vælge fra hylden. Såvel hvidvin, som rødvin og muserende vin, fra flere lande.. Så er man til stærk ungarsk suppe, og store gode stykker kalvekød, så er Paprika stedet! Men husk at bestille bord, ikke mindst de sidste dage i ugen.