Praktiserende læge, Aalborg
Har været til gentagne gynækologiske undersøgelser ved Nytorv Lægeklinik; første gang diagnosticeret med gærsvamp, hvortil jeg fik fluconazol, som ikke virkede. Anden gang havde jeg stadig symptomer på gærsvamp, men podningen var negativ; fik fluconazol alligevel, men det stoppede med at virke efter en måned. Lægen (Dennis) ville ikke svare på spørgsmål over telefonen da han havde "andre patienter han skulle nå at tale med" (det var hans ord, ikke mine.)
Ganske frygteligt at man ikke kan få ordenlig hjælp til noget der nedsætter levekvaliteten. Derudover lukker de deres telefonlinje kl 12, hvilket bare er upraktisk af mange årsager.
Under al kritik, hvordan især lægesekretæren får én til at føle, som om man er den største belastning, hver gang man er i kontakt med klinikken. Hun er så sur, ubehagelig og ikke-hjælpsom, at jeg flere gange har droppet at gå til læge med ting, fordi jeg ikke orkede “skæld ud”. Ligeledes har jeg oplevet Dennis selv nærmest latterliggøre mig for ikke at forstå, hvad jeg mente med et af hans spørgsmål. Jeg har nu skiftet, fordi jeg bestemt ikke følte mig godt tilpas hos Nytorv Lægeklinik.
Vil ikke engang give klinikken 1 stjerne. Hver gang man ringer bliver man mødt af den mest uprofessionelle sure lægesekretær, som ALTID formår at finde noget at skælde en ud over. Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor man vil arbejde med mennesker, når man virker til at hade alle der ringer. Derudover er lægen arrogant og taler ned til en. Da jeg sad i venteværrelset overhørte jeg lægen og lægesekretæren direkte bagtale og latterliggøre en patient, der lige var blevet tilset. Forfærdelig klinik. Det var dråben for mig, så nu skifter jeg læge og vil IKKE anbefale stedet til NOGEN.
Super ærgelig over den måde de håndterer deres patienter på!! Jeg står og akut mangler min medicin, jeg endda har ringet dagen i forvejen for at bestille.. da jeg så står på apotek og vil hente er recepten ikke gået igennem!! Nå det må være en fejl, tænker jeg og ringer til lægen... Men ak nej!! Den sure citron i røret, nægtet at udskrive min medicin, eller at lade mig tale med lægen.. efter jeg er blevet hundset rundt til diverse andre afd. som heller ikke kunne hjælpe, ville hun til nød give mig en tid, så jeg kunne snakke med lægen!!! Frygteligt sted!
Jeg er altid blevet taget seriøst i alle de år jeg er kommet hos Dennis. Der er ikke lange ventetider og problemer med at komme til, som er en realitet hos mange andre pressede læger. Det giver en stor tryghed, det er den samme læge jeg kommer ind til. Han er god til at vurdere om der skal henvises til andre faggrupper. Det er tydeligt at mærke, både sygeplejeske og sekretær vil en det bedste og jeg oplever dem som meget hjælpsomme og nærværende.
Super god Lægeklinik. Forstår simpelthen ikke den negative kritik. Er kommet der siden Februar 2009 og er altid blevet behandlet seriøst og respektfuldt. Sekretæren er sød og imødekommende, har dog skældt mig ud i 2009 for at sove over til 2 aftaler i træk. Det hjalp og jeg har ikke sovet over siden:). Dennis har altid lyttet til mine problemer og behandlet mig med stor seriøsitet og tak for det. Den bedste lægeklinik JEG nogensinde har haft og jeg er altså 58 år
Den mest arrogante sekretær jeg har snakket med i mit liv. Som smed ender det ofte med metal i øjet, dette skulle selvfølgelig ses efter, men nej, det kan de ikke uden filerne fra min gamle læge, som tager minimum en uge om at komme. Det var ikke deres problem, som der så pænt blev sagt. Så ja, det faktum at mine skattepenge går til den her klinik gør mig syg. Vil fraråde alle til at undgå dem.
jeg kan slet IKKE nikke genkendende til noget som helst negativt.. jeg har været patient der siden 2009 og Dennis er uden tvivl manden der har fået mig igennem lidt af hvert..han har altid lyttet og været meget seriøs og grundig.. hver evig eneste gang jeg er kommet der. ( og det er ikke få gange). har måtte sige farvel til ham og klinikken idag da jeg flytter sydpå. det var med kram og rosende ord fra begge vore sider.
jeg har sågår spurgt ham om der findes en kloning af ham der hvor jeg flytter hen.:) jeg har altid været tryg ved ham, han er meget seriøs, og max kompetent...og ved virkelig hvad han har med at gøre.
sekretæren og sygeplejersken har jeg osse kun rosende ord til. De har altid være søde , imødekommende og god til en lillehyggesnak..
jeg kan varmt anbefale klinikken og det er med tristhed jeg forlader den. Har endda undersøgt om der var mulighed for at blive ved at være patient der, men desværre.
Jeg har desværre også dårligt at berette. Sekretæren er simpelthen så ubehøvlet, men hun hører vel, hvordan lægen taler til sine patienter, for det er heller ikke godt. [..] meget nedladende og hoverende. Derfor vælger jeg altid de lægeaspiranter, han har i sin klinik. De er venlige og meget grundige. Sygeplejersken skal dog have meget ros. Hun er altid rigtig sød og venlig og rigtig god til børn. Imod sekretæren som overfusede min datter, fordi hun kom lige til tiden. Hun fik at vide, at for eftertiden skulle hun komme 10 minutter før den bestilte tid! Jeg har selvfølgelig forsøgt at skifte læge, men da der er mangel på læger i Aalborg, er det pt. ikke muligt.
Et rigtigt dårligt lægehus. [..] klinikken virker fuldstændig ligeglad med sine patienter, han lytter ikke til hvad man siger til ham og det føles ærlig talt som om, at han ikke gider at hjælpe.
Han virker også meget handlingslammet og utroværdig - og har han først stillet én diagnose kan man godt glemme alt om fortælle ham om resten af ens symptomer, for dem er han ligeglade med!
Sekretæren er altid sur og der er ingen empati at spore. Man kan kun få 15 minutters konsultationer.
Jeg kan helt klart genkende hvad andre har skrevet af negative ting.
Eneste positive med klinikken er sygeplejersken, der altid virker glad og er flink.
Er virkelig gal/skuffet over lægeklinikken. Min 15 årige datter kom 5 min for sent der ind og så blev hun afvist med den begrundelse af at De derinde ALDRIG var forsinket. DET er meget for dårligt bare fordi det er et barn, havde det været en voksen var det aldrig sket, og så er sekratæren meget ubehøvlet når jeg/vi ringer der ind.
Jeg har de bedste oplevelser i klinikken lige fra den omsorgsfulde sekretær til gode læger og sygeplejersken. Altid en hurtig konsultationsaftale, ikke megen ventetid - er utrolig lettet over at blive grundigt og venligt behandlet i ca. det år jeg har været patient i klinikken. Kom med mange skavanker der nu er til at leve med efter god behandling.
Jeg valgte at komme til nytorv lægeklinik da jeg i september 2011 flyttede til Aalborg langvejs fra. Og jeg må sige at det første besøg jeg havde der, var jeg glad for. Men da så jeg var kommet der nogle gange forekom det mig som en slags handlingslammet klinik. At man startede på noget, og når man så havde lavet henvisninger til andet sted/behandler/tilbud, så var der ikke mere hjælp at hente. Jeg kom efterfølgende tilskade, så en gammel skade blev endnu værre, og kunne ikke komme ud af hjemmet, og var meget bekymret fordi jeg bare var blevet spist af med "spis nogle piller, og hvis det ikke bliver bedre så kom ned til os". Bortset fra, at det kunne jeg jo ikke, fordi jeg var kommet så meget til skade som jeg var. Jeg synes personligt ikke at jeg har haft en særlig god oplevelse med Lægeklinikken, og valgte efterfølgende at betale hvad det kostede for at skifte læge.
Jeg har været patient i Nytorv Lægeklinik i de 7 år jeg har boet i Danmark.
Jeg har dog benyttet mig af deres læger/ydelser og været til konsultation maks 10 gange (vil jeg tro) i 7 år. Jeg kontakter ikke min læge med mindre at jeg døjer med noget, som jeg virkelig mener kræver lægebehandling.
I dag, den 26-08-2010 fik jeg en meget skuffende oplevelse under en konsultation. Jeg havde ringet dagen før (25-08) og fået bestilt en tid, hvor under telefonsamtalen skulle jeg, som sædvanlig, forklare sekretæren hvad det drejede sig om. Jeg havde døjet i 2-3 uger med en ufoklarlig smerte i min højre fod. Jeg fortalte sekretæren også at jeg havde fået noget udslæt på min venstre arm, som jeg meget gerne ville få lægen til at kigge på. Jeg understregede dog for sekretæren at fodsmerten var det vigtigste.
Under konsultationen tjekkede og trykkede lægen min fod og konstaterede at det "måtte bare være en overbelastning eller overspænding". Da jeg ville spørge lægen om at se på udslættet på min venstre arm, nægtede [lægen] simpelthen at se på det og give en vurdering af hvad det kunne være.
[Lægens] forklaring lød på at lægerne ikke måtte besvare/behandle andet end det man havde fortalt sekretæren (som åbenbart glemte alt om mit uslæt, eller undervurderede det, bare fordi jeg fremhævede at fodsmerten var vigtigere) under telefonsamtalen. Lægen forklarede mig, at Nytorv Lægeklinik bruger denne konsultations- behandlingspolitik for at tage hensyn til andre patienter, som også havde bestilt tid, således at de ikke skulle vente lang tid (hvilket selvfølgelig er i orden), samt at hun skulle have tid til at skrive en rapport om min konsultation.
Min skuffelse og en anelse vrede skyldes, at jeg alt i alt havde været ind i lægeværelset i 5 minutter på det tidspunkt lægen nægtede at se på mit udslæt. Derefter gik ca. 10 minutter, hvor jeg skulle høre en masse undskyldninger og forklaringer for hendes procedure. 10 minutter som kunne have været brugt på at se på udslættet og skrive rapporten.
Jeg har besluttet mig for at skifte læge!
[..]
Både min kone og jeg har følt os udmærket behandlet af [Nytorv Lægeklinik]. Det eneste man kan oponiere imod er, at der ikke gives hjemmebesøg (men det er vel fordi han har så mange patienter, at der ikke er tid til det) og at folk med lungeproblemer kan have mere end svært ved at komme op på klinikken, da der jo ikke er elevator - men en laaaaaang trappe op til anden sal.
Jeg må desværre erkende at nedenstående bedømmelse er helt korrekt. På trods af alvorlig sygdom er der ingen empati eller konduite. Opførelsen fra [personalet], er i bedste fald præget af ligegyldighed, i værste fald direkte ubehøvlet. Der stilles maksimum 15 minutter til rådighed til hver patient og dette kan ikke fraviges uden lægens samtykke. De af lægen påpegede mange års studier har tilsyneladende kun resulteret i en kold og kynisk interesse for arbejdet og jeg føler, at klinikken udelukkende tænker og koncentrerer sig om penge.
De seneste par år er lægeklinikkens serviceniveau blevet dramatisk forringet. F.eks. kræver en blodprøvetagning, en konsultation og et svar på prøverne at du møder personligt op tre gange! Ingen imødekommenhed i receptionen, alt virker discount-agtigt, undtagen den fantastiske sygeplejerske [..].
Del dine oplevelser og erfaringer med Nytorv Lægeklinik til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give Nytorv Lægeklinik det rette omdømme.
Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.