Rejsebureau, København
I 1985 rejste vi (2 voksne og 2 børn på 8 og 10 år) til Kreta, vi betalte for en toværelses lejlighed men fik en lejlighed med stue og 1. sal (fire værelser to altaner, en med havudsigt hvor der kun var en grusvej imellem huset og havet og en med udsigt til pool området). Super ferie og god service.
Den 10-5-14 kom vi hjem fra en uge på Mallorca (afbudsrejse), havde bestilt en etværelses lejlighed men fik en toværelses med udsigt til et stort pool område. Alt forløb planmæssigt der var mange guider til at vise vej i den store lufthavn ved ankomsten. Ved ankomsten til hotellet blev vi spurgt om vi ville have hjælp ved check in. Vi var på en enkelt udflugt, hvor vi på hele turen fik fortalt alt om det vi kørte forbi samt en masse historie. Det var en fantastisk guide. Ellers var alle guiderne vi havde meget hjælpsomme og flinke (stor ros til dem).
Vi rejste med Falk Lauritsen for første og sidste gang den 6.8.2012.
Vi skulle indlogeres på hotel WOW Bodrum Resort et super 4 stjernet hotel med all inclusive.
Falk Lauritsen rejseguiden gad ikke følge os ind på hotellet og vi fik derfor et værelse med lokaltrafik næsten inde på værelser 24 time i døgnet.
Vi klagede og kunne flytte efter 3 dage.
Det er bare ikke godt nok Falk Lauritsen, vi bruger ikke et rejsebureau mere som er så ligeglade med kunderne, selvom ferien er på et "såkaldt" 4 stjernet hotel med fantastisk beliggenhed.
Hold jer væk fra Falk Lauritsen samt WOW Hotel Resort Bodrum, idet hotellet har 40 værelser med megen lokaltrafik.
2 stjerne var næsten for meget for en uprofessionel behandling.
I forb. med bestilling af rejse til Mallorca (8 pers.) med afrejse 24.09.10 ønskede jeg at reservere extra benplads, dette måtte jeg selv ordne.. dog tidligst 60 dg. før afgang dvs. 24.07, og depositum skulle betales senest 12.07.10, da extra benplads var en absolut betingelse for os (3 i selskabet er 195) kunne dette ikke garanteres.
At reservere med dette forbehold, blev pure afvist med henvisning til firmaets regler.
At 60-dages reglen er flyselskabets, er jeg ganske klar over, men uviljen til at imødekomme forbeholdet er jeres.
Resultatet blev - My Travel samme hotel - ingen problemer.
Falk Lauritzen står med 8 meget utilfredse kunder, der virkelig skal have en særdeles god grund for at benytte jeres selskab en anden gang.
Jeg vendte hjem fra Fuertoventura i mandags. Vores indtryk af guiden ved ankomsten var god i en skala 1-10, 8. Anvisningen på det ellers udmærkede lejlighedskompleks var god, men bureaets anvisning på hvor lidt der var rengøring i lejlighederne manglede (3 rengøringer/uge). Hjemrejse guiden var meget mangelfuld, da vi først i lufthavnen fik besked [om], at kuffertene højest måtte veje 15 kg - igen manglende oplysninger enten fra rejseselskabet eller flyselskabet. Selve hjemrejsen perfekt. Derfor den samlede bedømmelse til et 3-4 tal.
Ferie på Tenerife i uge 2. Kom til skade på 4. dagen. Fik utroligt meget hjælp af de 2 guider [..]. [Den ene guide] kom på besøg medens jeg var indlagt på sygehuset, og [den anden guide] ringede hver dag for at høre om der var noget hun kunne hjælpe med. [De] stod i lufthavnen, da vi skulle hjem for at hjælpe.
Alt i alt, en meget positiv oplevelse.
Har rejst med rigtig mange selskaber og flere gange Falk Lauritsen og jeg må sige at du får fuld service for pengene.. Allerede i Billund Lufthavn hvor de er der til at hjælpe folk afsted, og på destinationerne er der masser af hjælp at hente fra de dygtige guider. Guiderne er opmærksomme på gæsterne og tar man med på deres ture kan man kun sige de er der 100% og kanon dygtige til at fortælle om stederne. En kanon god ferie hver gang og et stort bifald til Falk Lauritsen..
Netop hjemvendt fra ferie med Falk Lauritsen Rejser, har jeg klaget over manglende havudsigt. Boede på Fuerteventura Las Playitas hotellet og havde bestilt og betalt 560 kr. ekstra for havudsigt, som vi ikke fik. Til gengæld blev vi belønnet med en stor fin palme. Havde den ikke været der, havde der stadig ikke været havudsigt. FLR giver ikke medhold, selvom den flotteste billeddokumentation foreligger. De mener vi skulle have byttet værelse, hvorimod jeg mener, det er helt uanstændigt, at vi overhovedet blev tilbudt et værelse uden den mindste havudsigt, selvom vi havde betalt for det. Så til alle jer derude: Hvis I skal bo på omtalte hotel, så glem alt om at betale ekstra for havudsigt. I øvrigt ligger de fleste værelser slet ikke med front mod havet.
Rejste med Falk lauritsen i august 2009. Havde en helt igennem elendig ferie, da maden på hotel Sultan var fyldt med bakterier og gjorde alle på hotellet syge. Guiderne vidste besked ommkring dette, da to fra hotellet brækkede sig gennem grotteturen om tirsdagen - og flere gæster talte med guiderne omkring problemet i løbet af ugen. Ikke en eneste gang blev vi kontaktet og frarådet at spise af morgenbuffeten, hvor baktierien kom fra.
Da vi skulle rejse hjem fredag talte vi med de andre gæster, og vi opdagede at alle havde været syge. I bussen spurgte jeg guiden om hun turde spørge i bussen hvor mange der havde været syge og hun sagde at de vidste at det var alle - og hotellet havde fået besked på det - og forklarede det med at en ansat havde været syg og havde nyst i maden - men hvorfor havde gæsterne intet hørt???
Hjemme igen kontaktede vi Falk Lauritsen, der ikke godtog vores klage, da man ikke kunne bevise at det var deres hotel gæsterne var blevet syge på??? Det undrer mig at guiden kendte alt til det, men nu pludselig havde fået hukommelsestab. Desværre er der ikke meget andet vi nu kan gøre, end at rejse med nogle andre en anden gang og skrive på sider som denne, så du som gæst er OBS på at bliver du syg og hører du om at alle er syge - så få alles navne og tlf. nr. og få guiden til at skrive til jer at hun er vidende om problemet - så vil selskabet måske tage det op til overvejelse...
Min mand og jeg har rejst 1-2 gange årligt (Kreta - Tenerife) i 9 år - og er ovenud godt tilfreds med alt. Fantastiske guide (dansktalende), rimelige priser i det hele taget god og venlig betjening på kontoret hvis man har spørgsmål.. Vi kan dog fortsat ikke forstå, at Falk Lauritsen ikke belønner gamle kunder (gengangere) med et prisnedslag som visse andre selskaber gør.. Så vi holder fortsat nøje øje med andre selskabers priser.
Hej
Efter i mange år at have rejst med Falk Lauritsen, var et med spænding at vi igen lagde vores feriepenge hos dem efter de blev overtaget af kuoni.
Grunden til vi netop rejser med Falk er danske guider og den gode service og forståelse fra guiderne.
Men kan kun sige intet er ændret på, bortset fra deres hjemmeside som er kommet under kounis system.
Og da Sterling gik konkurs fik vi også den information der var behov for, at flyselskabet ikke helt levede op til standarden som vi var vant til hos Sterling, kan man jo ikke klandre Falk for da de i den pressede situation sikkert har måttet tage de fly/pladser de kunne
Del dine oplevelser og erfaringer med Falk Lauritsen Rejser til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give Falk Lauritsen Rejser det rette omdømme.
Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.