Elektriker, København
I forbindelse med køb af lejlighed, hyret vi Hetland til at foretage et VVS og el-tjek. For 1800 kroner fik vi en ekstremt hurtig gennemgang af lejligheden, og en rapport hvor der stod at alt var i skønneste orden. Men det var det ikke!
Da vi flyttede ind, erfarede vi at to af el-stikkene i lejligheden ikke fungerede. Og i det ene af dem var der spænding, men ingen strøm. Efter at vi havde talt med Hetland 8-9 gange per telefon, fik de endelig sendt en elektriker ud for at kigge på det. Det vidste sig at det ene stik slet ikke var koblet til og det andet var koblet forkert. Det mente Hetland de ikke havde en jordisk chance for at opdage under et el-tjek, som ifølge dem ikke inkluderer tjek af kontakter, og forlangede at vi skulle betale for elektrikeren.
Et firma jeg på det stærkeste vil fraråde andre fra at bruge. De er elendige på både service og udførelse.
Jeg har fået lavet VVS arbejde hos HH Hetland og de får på ingen måde mine anbefalinger. Kvaliteten af arbejdet var middel og prisen var høj. Men da der efterfølgende skulle laves rettelser på arbejdet, vaskede de deres hænder. Selvom både kommunen og andre VVS'er har fastslået det var HH Hetlands ansvar. Deres generelle service er meget lav og deres behandling arrogant. Jeg har efterfølgende erfaret, at deres rygte blandt fagfolk er meget dårlig.
Jeg vil gerne advare på det kraftigste - Hold jer væk fra Hetland VVS!
Efter at have ventet næsten 1 time kom håndværkeren endelig. Selve arbejdet er der ikke noget at sætte på men regningen blev 3 gange højere end aftalt? - Efterfølgende har jeg, efter adskillige tlf. opringninger, fået fat i [HH Hetland] som lovede at undersøge sagen. [..] lovede mig at jeg ikke fik noget rykker i mellemtiden... men men men der gik en uge og så fik jeg en rykker med 100 kr. i rykkergebyr?Efterfølgende har jeg ikke kunne få fat i [HH Hetland]. Håbløst firma!
Vi lagde for fire år siden to lejligheder sammen og fik dermed samlet el'en i een tavle, men har i forbindelse med fraflytning fået foretaget et eltjek (dog ikke af Hetland) og fået konstateret af en autoriseret elinstallatør at det udførte arbejde bestemt ikke kan betegnes som værende godt håndværk. Det er meget skuffende da sammenlægningen af el kostede os mange penge.
Jeg fik sat et HPFI-relæ op af, hvad der dengang hed Hetland VVS EL A/S. Desværre er dele af strømmen i min lejlighed ikke blevet forbundet til sikringer i den forbindelse, med brandfare og ødelagte øvrige el-installationer til følge.
Jeg kan dog ikke gøre mit krav gældende, efter at jeg har opdaget fejlen, da Hetland siden er begæret konkurs.
Jeg vil på det kraftigste fraråde, at man bruger dette firma.
Indgik aftale med Hetland om at de skulle renovere vores badeværekse i maj 2010. På daværende tidspunkt blev det oplyst af renoveringen ville tage 2 uger. I midten af oktober 2010 var firmaet ikke færdig [med] renoveringen og efter dialog med ankenævnet for håndværk "smed" vi derfor firmaet ud. Undervejs i forløbet forsikrede Hetland os 6 gange om at renovering snart ville være færdig. Flere gange blev der således aftalt datoer for færdiggørelse. Alle gange blev disse frister overskredet.
Undervejs var vi i kontakt med forskellige medarbejdere i Hetland, men kontakten var mildest talt håbløs.
Vi benytter derfor aldrig virksomheden igen.
Jeg har kun positive ting fra Hetland. God service ville jeg sige.
Jeg har fået dem til at lave en masse. Når man regner på tingene passer de sammen. Jeg er super glad for Hetland. Hvis man ikke er tilfreds så må man finde sig et andet sted at gå hen. Ligesom når man har tlf. selskab, så må man finde ud af, om man synes det er godt eller ej osv.
Vi har haft en mand ude at se på vores fyr for en måned siden. Han ville skifte kedlen, ændre rørføringen og i øvrigt brække vores bryggersgulv op i processen. Tilbud på arbejdet har vi aldrig modtaget, men vi har nu fået en regning på godt 1000 kr. for at Hetlands mand har været her i 10 minutter sammen med en lærling. Vi er også faktureret 100 Kr. for materialer, som vi ikke har set noget til, samt brug af "rullende værksted"?
Efterfølgende har privatpersoner vist os hvad der var galt med fyret. Vi var med nogle sko på gulvet kommet til at dreje på en hane. Hanen er sat i korrekt position igen og fyret virker som det skal. That's it.
Hvis man kunne give lavere karakter end 1, havde jeg gjort det. Det må karakteren 1 for at være der..
Desværre bruger Hetland/HH Teknik vores adresse Annasvej 3 som deres adresse!!! [..] Vi overtog huset 1. oktober 2009 - hvilket er præcis den dato HH Teknik har oprettet sig på adressen. Vi har meldt det til Erhvervs- og Selskabsstyrelsen og håber snart der sker noget, så vi ikke længere skal have fogedretten samt andre instanser rendende på jagt efter Hetland/HH Teknik's bagmænd. Men ja hold jer langt væk fra dette "firma"!
Så er Hetland VVS på banen igen og har igen åbnet firma. Denne gang på adressen Annasvej 3, Kalslunde.
Foruden alle de løbende sager med diverse leverandører, har [Hetland VVS & EL] fagforeningen efter sig.. igen pga. manglende løn, feriepenge mm. til medarbejdere.
[..] Det er tankevækkende at retssystemet er så tandløst at det kan lade sig gøre at løbe fra regningen gang på gang.
Vi skulle have tilsluttet en vaskemaskine og havde fået et overslag på 2800kr. Efter tilslutningen af maskinen stod den og rystede og vi ringede derfor til firmaet, som sendte en mand ud. det viste sig at den håndværker der havde tilsluttet vaskemaskinen havde glemt at fjerne transportskruerne... Efter opsætning af maskinen lå der en del vand i skabet under vores vask hvor håndværkeren havde opsat en ny vandlås - om lørdag opdager vi så at vores køkkengulv er ødelagt og har slået sig gevaldigt p.g.a. vandskade. Ydermere virker vores opvaskemaskine heller ikke længere, da den er blevet hevet ud i lågen og derved er blevet utæt. Vi kontakter Hetland VVS (vi har ringet utallige gange og skrevet 5 mails, som vi ikke har fået svar på) - vi er konstant blevet spist af med at de vil ringe tilbage, de gør det bare aldrig. Firmaet vil ikke melde de skader de har forvoldt på vores køkkengulv og opvaskemaskine til deres ansvarsforsikring, selvom min forsikring har skrevet et brev til dem om at det er skadeforvolder der skal melde det. Vi har nu modtaget en regning på 6.000 kr og de nægter stadig at tage imod vores opkald. Jeg håber at dette indlæg kan hjælpe folk til ikke at vælge dårlige firmaer, som Hetland VVS.
Del dine oplevelser og erfaringer med HH Hetland til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give HH Hetland det rette omdømme.
Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.