Autoværksted, Århus
Motorhjelmen på min mitsubitshi colt kunne dårligt åbnes fordi låsen ikke gav slip. De vurderede at det var nok at smøre kablet til låsen hvilket var fint. Kort efter kunne den slet ikke åbne. Min kone kørte ud med bilen og de ville kikke på det med det samme mens hun slappede af med en kop kaffe. Da de viste hende ud til bilen igen, var problemet ikke løst - til gengæld havde de forsøgt at vride motorhjelmen op med det resultat at den har fået nogle grimme folder og afskalning af lakken.
Efterfølgende fik vi ordnet det hos mitsubishi hvor de kunne få adgang gennem et filter og åbne motorhjelmen indefra uden vold.
Hun sad altså på stedet - men de spurgte hende ikke før de begyndte at bruge vold...
Jeg har en Fiat Grande Punto termostat. Virker ikke i bilen. Jeg kører til Koch på Viborgvej. De kikker på det. De skifter termostat. En time efter ankomst betaler jeg og kører glad derfra.
Da jeg skal hjem fra arbejde ligger pilen på temperaturmåleren hel død i bund. Jeg raser ud til dem igen. Der bliver kikket. Mekanikeren siger, ja, du skal nok have nyt instrument sat i, 2200 kr. Men hvad med termostaten i har sat i. Den virker godt nok. Motoren varmer fint. Du skal bare vide at temperaturmåleren viser lavere temperatur. Ja, men jeg skal da kunne se om motoren blive overophedet. Det er det lovlig at køre med. Da svarer mekanikeren, ja, det er set ved andre biler. Jeg kører hjem. Næste morgen ringer jeg derud. De skal have bilen igen nu et par dage, fra mandag morgen til tirsdag eftermiddag. Jeg henter bilen, som de påstår er hel ok nu. At den bliver varm, som den skal, det må være en luftlomme sagde de på værkstedet. Jeg kører hjem. Der er ikke meget forandring. Bilen bliver langsom lidt varm. Jeg kører en omvej nu. Vil jeg se, hvor lang tid der går. 30 min så er der varme blandet med kold luft. Tvivler på at ruden kan afises. Men en ting er sikker efter at være kunde hos Fiat [..] i 19 år er det nu hel slut. Jeg har haft regning på 10.000 siden første august på min fire år gamle bil, en rigtig dårlig behandling, ligegyldig holdning til sikkerhed. Vil finde andet væksted.
Jeg havde gennem et par år haft min bil til service/rep ved Koch Biler i Viby.
Jeg har gennem den tid kun haft en meget positiv oplevelse, med et meget højt serviceniveau, og nogle rigtige flinke mennesker.
Havde lidt udfordringer med min BMW, og disse blev løst til fuld tilfredshed.
[..] Meen.. mon ikke det er den måde man kommer og reklamerer over sine udfordringer omkring sin bil, der spiller ind også.. Det tror jeg..
Det hele startede da min Fiat Dukato årg. 2006 skulle til eftersyn, fik en regning på 12.000 for bla. at skifte mit insektfilter (den havde kun kørt i vinter måneder) og mine viskere, som intet fejlede!
Havde i mellemtiden en lånebil, som gik i stykker i Hobro, ingen af viskerene duede.
Havde så problemer med døren og sendte den til Kock Biler igen, det viste sig at de slet ikke havde kigget på min dør, men havde haft olie dækslet af, og glemt at sætte det på igen, hvilket resulterede i at hele mit motorrum på min nye bil var smurt ind i olie, havde den oppe 2 gange for rengøring (den ser stadig forfærdelig ud!).
En gang manglede plastikskjold på sidedør, hvilket de nægtede!
Forsøg på indbrud i den da den holdte ved Kock Biler, men de nægtede at give mig ny lås til døren, selvom man tydeligt kunne se indbruds forsøget. En anden gang efter en indkaldelse, gik bilen i stykker, måtte fragtes fra Sønderborg, den var ikke spændt ordentligt sammen igen.
Og sidst den blev afleveret forlangte de en bank garanti på 30.000 før de ville lave den, da jeg så ikke ville have dem til det, forlangte de 2000 kr kontant før de ville aflevere mine nøgler (har aldrig misset en betaling til dem), der havde de lige regnet med at tage røven på mig!
Så kære venner:
Hold Jer langt væk fra Koch Biler.
Lene Jensen
Indleverer min Fiat Multipla til 100.000 km eftersyn. Bremser og generator skiftet, hvilket var forventet, men efter afhentning er køleren utæt. Bilen går i stå og må hentes på et fejeblad. Koch skifter køleren, som der aldrig havde været problemer med, samt benzinpumpen. Efter 2. afhentning lyser generator indikatoren, men værkstedet fraskriver sig ansvaret, og kræver fuld betaling, hvis jeg ikke skal sendes til inkasso. Sådan blev et 5.000 kr eftersyn til en 25.000 kr udgift for en halvgjort reparation. Jeg må anbefale dig at finde et andet sted at få din italienske bil repareret,
Sender Alfa Romeo på værksted for at få rettet bule i bagklap. Ved hjemkomst opdages nogle ridser i bagrude. Dette meddeles Koch Biler, men dette vil de ikke diskutere og det er påstand mod påstand siger de, dog tilbyder de at jeg kan få dekort ved køb af ny rude, hvorfor skulle de dog tilbyde dette når de siger at det er påstand mod påstand, jeg mener de har en dårlig sag. Senere opdager jeg også at der er masser af vand i bagklappen, her må jeg desværre igen have fat i Koch biler. Det viser sig at de ikke har monteret Alfa Logo i bagklap ordentlig. Dette kunne de ikke løbe fra, men det er sidste gang at jeg skal have repareret min bil hos Koch Biler
Del dine oplevelser og erfaringer med Koch Biler til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give Koch Biler det rette omdømme.
Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.