Autoværksted, Viby J
Vi købte vores I30 for snart 3 år siden og er stadig rigtig glade for den. Vi har benyttet os af Matchbilers værksted som løbende har serviceret vores bil samt gjort den klar til vores årlige skitur i Østrig. De har været meget behjælpelig både med spørgsmål over telefonen eller når man kørte forbi værkstedet. Altid venligt personale.
Købte en I30, hvor håndbremsen ikke virkede. Der var rust på bilen, selv om de lige havde lavet en rapport, hvor der stod, der ingen rust var. Fik at vide, at dæk kunne køre 30.000 km i nu, de blev slidt efter 10.000 km. Fik at vide, der var kommet nye klodser hele vejen rundt, dem bagpå var nedslidt til metal, efter 10.000 km. Har bare haft et dårligt forløb med Matchbiler. Handler der ikke igen.
Vi skulle købe bil hvor der var plads til hunden i bagagerummet.
Derfor var det vigtigt at afprøve inden vi købte bilen.
Da vi spurgte om vi måtte prøvekøre bilen og have hunden med bagi var svaret ja. Da bilen var ude at blive prøvekørt, måtte vi naturligvis vente på den kom tilbage. Da bilen kom tilbage kom der en anden sælger ud som sagde at vi ikke måtte tage hunden om i bagagerummet fordi den så skulle rengøres efterfølgende. Vi takkede nej til at prøvekøre bilen og fortsatte ned til an anden forhandler hvor det naturligvis ikke var et problem.
Jeg er ikke tryg ved at handle hos et firma, hvor én aftale pludselig ændres og hvor kommunikationen mellem samarbejdsparterne tydeligvis ikke fungerer. Hvis de ikke har aftalt nogle helt klare retningslinier på forhånd, er det ikke til at vide hvad der ellers kunne tænkes at dukke op af overraskelser i forbindelse med køb/salg.
Ved levering af vores Hyundai i30 sagde de, at der var lavet 30.000 km eftersyn, men der var 1 liter olie for meget og det i en diesel. Bremserne var ikke rørt og de havde lavet en bule og 3 ridser ind til metallet nederst på højre forskærm. Det lovede de at udbedre, hvilket de heller ikke var i stand til og nu 1 måned senere er "fyldet" væk og ridserne står helt blanke. Anhængertrækket var ikke monteret korrekt og han var direkte uforskammet og påstod, at det virkede ved levering. Mekanikeren måtte give os ret, det virkede ikke ved levering. De har også monteret det, så man ikke kan nøjes med at køre med kørelys, hvis køleskabet skal virke. Det er da ikke optimalt, men det er den nemmeste og hurtigste løsning. Alt i alt en meget dårlig levering og da vi har mistet tilliden til værkstedet er det ikke der, vi skal have vores bil til reparation eller service.
Har købt en bil (ikke hyundai) med 3 måneders garanti. Bilen har haft mange fejl.
1. De bruger de billigste reservedele for at udfører garantien. Bilen bliver dårligere efter reparationen.
2. Bilen skal køres til dem 4-5 gang pga same fejl.
3. Når garantien starter med at koste dem, så starte de med at lave alt muligt for at slippe.
4. Siger ikke sandheden om reparationen. Finder på at sige at et eller andet er skiftet, og det er det ikke (har prøvet det 2 gange).
Undgå dem.
Det er et Hyundai værksted. Jeg har været der med min Sonata siden den blev købt 2005 til alle eftersyn. De er ikke særligt dygtige. De overser fejl under serviceeftersynene. Bla. var jeg i foråret til 3 års eftersyn. De overså at der ikke var meget tilbage af mine bremser med det resultat at jeg sled bremseklodserne helt ned til jernet på mine baghjul. Der har været flere irriterende småting undervejs.
Del dine oplevelser og erfaringer med Matchbiler til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give Matchbiler det rette omdømme.
Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.