Praktiserende læge, Sønderborg
Jeg ringer for at bestille medicin. Får at vide at jeg skal indtaste personnummer for at få en hurtigere betjening. Jeg indtaster den ene gang efter den anden og får hver gang at vide, at nummeret er forkert indtastet.
Hver gang kontrollerer jeg og ser at det er korrekt.
Der er ingen mulighed for at få forbindelse uden at gøre det.
Finder ud af at det kan gøres over nettet. Det gør jeg men får først en bekræftelse dagen efter.
Total ringe behandling... Bestilte ekstra dobbelt tid, men efter ikke engang 10 min fik jeg at vide at tiden var gået og der skulle jo også bruges 10 min til at skrive rapport... Så spurgte jeg hvor mange dobbelt tider jeg skulle bestille for at nå ind til mit problem. Fik så den besked, at det havde jo overhovedet ikke noget med det at gøre, og hun havde jo også andre hun skulle tage sig af. Hva fanden er det for et svar...
Det kan ikke blive til mere end 3 stjerner.. Og overvejede 2.
Der er ALTID ALTID ALTID ALTID ventetid på telefonen om morgenen mellem 8 og 9. Idag ringede jeg 9 gange fordi der de første 7 gange var overbelastning (IKKE at jeg kommer igennem, og venter.. Men at min telefon siger "netværket er optaget" - og sendemasten jeg var på var ikke overbelastet). De 2 andre gange jeg ringede blev jeg efter næsten 10 minutter i kø stillet om til en "dut-tone", hvor man tænker "nu tager de den da!" - men nej. Jeg blev smidt af og måtte ringe op igen... Nåh nej, nu er klokken jo over 9, og så kan jeg ikke ringe længere.
De er SUPER flinke når man er dernede, bevares. Dog er det til tider ret presset fordi der er så mange patienter (det er naturligvis helt ok, sådan er det jo, men det håndteres dårligt af lægehuset).
Min kæreste og jeg overvejer KRAFTIGT at skifte læge - selvom hun har brugt dem siden hun var barn. Det er en MEGET ringe service, alt i alt.
Har besøgt lægehuset et par gange. Flyttede til Sønderborg 1. december 2011 og bliver nu helt nervøs. Har lige læst alle ros og ris. Skal nu kl. 08.00 have fat i min læge det bliver så spændende hvad der sker. Alle jeg har mødt i lægehuset har altid været søde og rare - jeg er meget tilfreds.
Jeg blev taget på det forkerte ben, shit... Efter telefon helvedet... Kommer man endelig igennem skal man åbenbart vide hvad man vil spørge om? Jeg er en mand der meget sjældent besøger en læge, men jeg har åbenbart revnet min gelepude under knæskallen, hvad natlægen fortæller og jager en ud med 4 piller og besked om at hvis det bliver værre kontakt egen læge. Ok det er der 1000 andre der skal til, men jeg havde det selfølgeligt godt om morgenen og på arbejde dagen efter krøbling som jeg jo var. Jeg er brolægger, men kl 16 var det ikke sjovt mere og på vejen til min arbejdsadresse fik jeg feber, så jeg tog hjem, der ligger 200 km væk og ringede til lægen her til morgen og fik en tid i morgen, også ok at rende rundt med smerter og feber...
Men men her er problemet jeg forsøgte at få at vide hvad der er bedst for benet, men kunne ikke lige sige det rigtige og det burde ikke være nødvendigt. Det burde komme fra lægen.
Hvad gør man med en revnet gelepude?
1 er strækbind godt?
2 skal benet op, hele tiden?
3 må man gå på det?
for at afreagere må man lave lidt fysisk?
4 hvorfor har man feber?
5 kan jeg gøre noget for at hjælpe i mellemtiden?
Jeg blev direkt smidt af samtalen uden hjælp?
Bare for dårligt af en pro, at tid koster penge øv øv, men det er jo det samme hos alle læger ingen har tid og her ligger jeg med smerter og håber at alt er ok til i morgen. Der må bare ikke være noget galt, med den info [lægen] har fået om min skade, for så er det lægens fejl, som sædvanlig. Det kan jo ikke være min, da jeg en ikke ved hvorfor dette er sket. Må I andre få en bedre behandling de heldige af jer.
Det er simpelthen så amatøragtigt, at de ikke tager deres telefon, når nu man ved, at de har folk ansat i receptionen til det samme. Et er at ringe når alle andre ringer kl. 8, men op ad formiddagen burde de have mulighed for at svare. I stedet for man beskeden "ring senere- dut dut dut". Hvor er så hjemmesiden så man i stedet kunne sende dem en mail? Hvilken anden virksomhed end et lægehus ville kunne overleve med så dårlig kundebetjening?
Og mon ikke de snart gider skifte den forfærdelige vente"musik" ud...
Nu har jeg to x haft brug for en tid til vurdering af MR.Scanning-foto og det måtte jeg vente 4 uger på - der var ik tider - alt optaget.
Tlf. om morgenen: umulig at komme igennem. Lykkes det, er det sidst op ad formiddag, måske middag.
Søde sygeplejersker og lægesekretærer - men læger har for lidt tid. Fik at vide der kun er afsat 10 min. til patient.
Jeg ved ikke om det er samme læger vi taler om...
Man kan ikke komme igennem på tlf og når man endelig kommer igennem kan man højst få en tid om ca. 14 dage, og f.eks. idag er der ingen der tar telefonen. Har ringet fra kl. 9 og hele dagen, der er bare tlf.svarer på som fortæller at det er lukket og man skal ringe til vagt læge.
Del dine oplevelser og erfaringer med Møllegade Lægehus til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give Møllegade Lægehus det rette omdømme.
Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.