Rejsebureau, Aalborg
I juni 2015 var min mand og jeg i Prag sammen med et par venner. For vores vedkommende var det 2. gang vi besøgte Prag - begge gange arrangeret af Rejsemægleren. Alt var til UG.
Bestillingen over nettet foregik uden problemer, flyturene var upåklagelige, transfer fra lufthavn til hotel og retur var begge gange meget præcise og behagelige, hotellet var centralt og meget fint til prisen og sidst men ikke mindst: de 2 lange, guidede byrundture - [..] var spændende, interessante og veltilrettelagte.
Vi har allerede en ny forespørgsel på en rejse hos Rejsemægleren, og vi vil ikke tøve et sekund med at anbefale Rejsemægleren til andre.
Vi var en lottoklub, 4 par, som besøgte Prag i pinsen og havde bestilt en bådtur gennem rejsemægleren, vi blev ringet op af guiden i Prag, [..] om eller hvis vi havde nogle spørgsmål, var vi meget velkommen til at ringe eller maile til ham. Han klarede 72 timers buskort til os og viste hvor vi skulle køre fra og til, kanon service. Til bådturen blev vi hentet på hotellet, Hotel Clemment, super lækkert hotel. På bådturen blev informeret om sociale-, arbejdsforhold m.m. sammen med vi fik Prags historie. Efter bådturen gik vi forbi en lille lokal vinstue, super hyggeligt. Tak for turen [..].
Er lige vendt hjem fra lejrskole i Tjekkiet, hvor vi har lavet forskellige aktiviteter i Det tjekkiske paradis. Vi har fået utrolig god service hele vejen igennem. Vi fik sågar den guide, som jeg kendte fra tidligere. Sluttede af med en eftermiddag/aften i Prag. God chauffør, gode guides, gode aktiviteter og gode hoteller.
Vi var 4 personer af sted til Prag, havde selv arrangeret fly og hotel.
Havde bestilt 4 guidede udflugter hos Rejsemægleren, de levede helt op til vores forventninger og mere til. Vi blev modtaget af [..] Henke guide, og ham havde vi på alle udflugterne.
Hans viden og entusiasme og dejlige måde at være på gjorde, at vores 4 dage blev en uforglemmelig oplevelse, og vi vil helt sikkert anbefale ham til vores andre venner/familie som ikke var med.
Venlig hilsen Aase & Kaj Villadsen.
Svindlerfirma....
5 dage i Prag med andre gymnasieelever. Man blev tvunget til at købe et partyarmbånd som i starten blev annonceret til 170 kr. på hjemmesiden, men siden steg til 280 kr. efter turen var købt. Hvis man ikke betalte fik man en bøde på 300 kr. Var blevet lovet guider i bussen og på hotellet, men så dem kun ved udlevering af armbånd på Beer Factory.
Talte i telefon med dem inden rejsen, og har aldrig oplevet mere uforskammet 'betjening'.
Rejs aldrig med dem.
Kære Rejsemægler.
Tusinde tak for mange dejlige ture til Prag. Både med fly og bus. Vi har altid været yderst tilfreds med den service du yder. Og du gør altid hvad du kan for at gøre os, dine kunder glade og tilfredse. Og det er vi. Tusinde tak for det. Vi ses igen til maj. Hvor vi er 8. Der skal til Prag og se speedway. Selvfølgelig med Rejsemægleren.
Og vi håber også på en tur i Juni.
Knus fra familien Rasmussen
Jeg har lige været 4 dage i Prag hvor vi havde en fantastik Guide i to dage en dag i Theresienstadt og næste dag blev vi vist rundt i byen inden vi skulle på aftentur med Flodbåden en dejlig tur og god stemning ombord, med en behagelig rolig venlig guide. Mange mange tak. [..], for to dejlige dage i Prag. Håber vi ses igen. Hvem ved måske om et par år. [..]
Vi er to voksne der har været i prag med rejsemægleren 2 gange, og boet på botel albatros, og med afhentning i lufthavnen og retur fra hotellet til lufthavnen. Botel albatros er en båd med kahytter derfor lidt små, men med alt hvad man kan forlange af denne måde at bo på.
Rejsemægleren ordnede alt fly-hotel og afhentning til en billig pris, så herfra er der kun rosende ord om rejsemægleren. Tvivler ikke på hvem vi bestiller hos mæste gang vi skal på storbyferie.
Vi havde bestilt en bus og sejltur i Berlin. Busbilletten gælder i 24 timer, men bussen kører kun 8 timer. Det virker lidt misvisende! Sammen med busturen havde vi bestilt sejltur. Vi har tidligere selv arrangeret sejlturen og fået en meget lang tur rundt på Spree og kanalerne. Selvfølgelig troede vi at denne tur var en lang tur efter den pris vi skulle betale, men her var turen kun 1/2 time og så retur. Det burde have været oplyst på forhånd. Prisen var alt for høj, kunne have fået den ca. 100 kr billigere pr. person, hvis vi selv havde arrangeret billetkøbet. Næste gang klarer vi os uden Rejsemægleren. Ærgerligt for vi har tidligere været godt tilfreds med Rejsemægleren (i Paris).
Tak for din beskrivelse af jeres Hop-on Hop-off + sejltur på floden Spree.
Vi er naturligvis kede af, at I ikke havde så god en oplevelse i Berlin som forventet.
Angående selve busbilletten:
Busbilletten er gældende i 24 timer, således den kan benyttes fra eksempelvis kl. 14.00 den 26. september til kl. 14.00 den 27. september. Derved kan man nå hele ruten igennem, selvom man starter lidt sent på dagen.
Angående sejlturen:
Sejlturen tilkøbes busturen og koster ekstra kr. 60,- per person. Den varer 1 time, hvilket vi også skriver under selve turbeskrivelsen: "Bådturen varer en time og derved får man mulighed for at se Berlin fra en anden side".
Angående selve prisen:
Vi har ingen profit på sådan en tillægsydelse, men yder den som en service for vores gæster. Turen leveres af en af vores samarbejdspartnere i Berlin og det er naturligvis vigtigt, at turen ikke kan købes billigere andet sted. Hvis du kontakter Rejsemægleren direkte, så vil vi meget gerne se på det, således det ka bliver ordnet tilfredsstillende.
Med venlig hilsen
Rejsemægleren
Tak for din beskrivelse af busrejse til Prag.
Vi er meget kede af den oplevelse som du har haft på denne på denne rejse.
Efter jeres hjemkomst til Danmark sendte vi jer en email den 27. april 2011 hvor vi redegjorde for problemet, men vi modtog aldrig svar på den. Her er en kort beskrivelse:
Angående hotelskifte:
Da selve rejsen var i Påsken 2011, så vidste vi, at hotellerne i Prag var fuldt booket. Vi sendte derfor en medabrejder rundt til alle de hoteller hvor vi skulle have gæster, for at sikre at alt var i orden. Derudover kontakede vi vores bookingpartnere i Prag for at sikre os, at der var styr på alle reservationer. Vi fik besked at alt var i orden og at der ingen flytninger af gæster ville ske.
Her er svar fra vores bookingpartner som havde bekræftet jeres hotel – svaret er fra dagen før jeres ankomst:
"Dear Kristian,
Thank you for your message and call. we have double checked the bookings with the hotel, with Mr Joseph. All 5 bookings are reconfirmed, everything is ok with the bookings.
Please do not hesitate to contact with us for further information.
Kindest Regards
Customer Service Support
Hotelspro"
Vores medarbejder bekræftede ligeledes at alt var i orden.
Alligevel blev I flyttet til et nabohotel. Selv om dette hotel lå i samme område og af mindst samme kvalitet, så er det naturligvis ikke acceptabelt. Vi er yderst opmærksom på den irriterende start på ferien, som sådan et hotelskifte giver og vi beklager det meget.
Angående busturen:
Vi har efter Påskerejsen indført en fuldstændig liste til buschaufførerne over de opgaver som de skal udføre undervejs. Herunder skal de byde velkommen i bussen, give information om pauser, ankomsttidpunkter. m.v.
Hvis der har været et problem med kufferterne, så bør chaufføren også hjælpe med dette.
Hvis du kontakter os direkte med de punkter som du er utilfreds med, så prøver vi gerne at løse det således du igen er villig til at benytte os som rejsepartner.
Med venlig hilsen
Rejsemægleren
Jeg har været i Paris med mine to børn på 12 og 13 år. Vi fløj fra Billund direkte til Charles de Gaule lufthavnen. Og retur 5 dage senere. Alt omkring flyturen gik perfekt. (Der er dog ret fodkoldt i Cimbers fly)
Vi boede i Bastille området på Hotel Arts de Bastille. Det er et lille hotel med meget venligt personale. Vi fik morgenmad - og selvom vi sov lidt længe, så ventede de med at rydde morgenmaden væk til vi havde været der - det var dejligt. Vi havde et toværelses rum, med en opredning. Madrasserne var gode i alle tre senge, vi havde eget bad og toilet på værelset. Vi var glade for at bo der, dog var der meget larm fra vejen vi boede ud til, men vi var trætte nok til at sove på trods heraf. :) Der var ikke nogen ventilation på værelset, så det var meget varmt om natten, da vi tilfældigvis var i Paris under en hedebølge.
Alt i alt er vi meget tilfredse med Rejsemægleren som rejsearrangør, og jeg vil ikke tøve med at bruge dem igen.
Ferie i Prag fra 010708 - 080708.Familie med 2 voksne og 2 børn har boet en uge i ferielejlighed "Anna", som ligger meget centralt i Prag. Lejligheden er stor (to soveværelser + opholdsstue m. køkken), der er alt hvad man har brug for og nærmiljøet er meget farverigt. Service og hjælp fra Rejsemægleren var i top, både før, under og efter ferien. Vi valgte at tage toget og bestilte transfer fra stationen til lejligheden. Det var en rigtig go' løsning for vores familie. Alt i alt en dejlig ferie som vi gerne gør om en anden gang ;-)
Vi har lejet en ferielejlighed i Prag beliggende Havlickova 6, Nove Mesto.
Det kan varmt anbefales. Lejligheden er ikke en luksuslejlighed men der er det der er nødvendig for at holde en dejlig og afslappet ferie i herlige Prag.
Grunden til at karakteren "kun" er på 8 er, at soveværelserne ligger ud til gaden, hvor der er en del larm fra sporvogne m.m.
Ellers var alt perfekt. Lige fra transfer fra/til lufthavn, bådtur, rengøring m.m.
Alt i alt siger vi tak for en herlig ferie og vi vender helt sikkert tilbage.
Del dine oplevelser og erfaringer med Rejsemægleren til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give Rejsemægleren det rette omdømme.
Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.