Flyselskab
Fraud and Theft Company.
I have booked a plane ticket for me and for my two sons.
The two get sick. I contact the airline, cf. cancellation of two tickets, but got clear answer NO.
When I got on the plane and sat down on my seat, I was negatively surprised that Raynair has sold my son's seat to others !!!!!!! How can you do that???
You do not agree to cancel the ticket for my sons, but not only that, you have also sold the ticket to others, what a scam and theft company.
Jeg bruger rigtig tit Ryanair fra Billund. Jeg har børn der bor i Spanien og på Malta og vi har p.g.a Ryanair mulighed for at se hinanden rigtig meget både i forlængede weekender og længere ophold. Særlig ruten til Malta er vi GLADE for. Ryanair effektiv, præsis og har et venligt og hjælpsomt personale. For godt et år siden døde min mand kort før påske, vore børn havde bestilt rejser hjem til påske, men fik at vide at deres far ville dø inden, de fik begge rejser både fra Malaga og Malta ændret uden besvær og omkostninger hos Ryanair. Vi er meget tilfredse.
One time, billigt og okay.
Har fløjet med ryanair minimum 14 gange, og har været forsinket en gang.
Jep det er billigt, mad koster faktisk heller ikke så meget ombord på flyet som man skulle tro, baggage, det kunne være værre.
Servicen er fin, udmærket benplads, okay bløde sædere.
Til prisen, du får ikke mere.
Oversat fra engelsk:
Jeg har fløjet med Ryan Air to gange, og den første tur var en smule kold, men heldigvis ganske kort (Billund-Dublin). Den anden gang var derimod en fornøjelse. Kabinepersonalet var venlige og smilende og kunne huske os fra udrejsen til Malta, da vi boardede på vej hjem til Billund. Maden, vi kunne købe, var okay, omend udvalget var sparsomt på hjemrejsen. Temperaturen var fin, og piloterne landede flyene i perfekt ro. Jeg vil ikke tøve med at flyve med Ryan Air igen.
Original bedømmelse:
I have flown twice with Ryan Air and the first trip was a bit cold, but luckily very short. (Billund-Dublin) This second time, I can only say, that it was a pleasure. The cabin-crew were nice and smiley, and remembered you from the trip out to Malta and when we boarded for the trip home to Billund. The food you could buy, was of okay quality, though the selection of food were scarce on the return trip. The temperature was nice and the pilots landed the planes perfectly still. I will not hesitate, flying with Ryan Air again.
Virkelig skuffet. Havde ellers på trods af blandede (flest dårlige) anmeldelser valgt at give Ryanair chancen og bestilte 2xfly tur/retur til Spanien. Efter 3. forsøg får vi endelig et reservationsnr, bare for at finde ud af, at vi stadig IKKE er booket på det valgte fly! Og efter flere opkald til kontoeret i Irland, til mange penge pr. minut, og endnu flere frustrationer, vælger vi simpelthen at opgive.
Så Ryanair, I har da virkelig formået at lægge en dæmper på rejsehumøret, som ellers var helt oppe i skyerne, ikke mindst pga. de go'e flypriser som I lokker med.
Men det skal nu ikke forhindre mig i at nyyyde ferien, som trods alt stadig bliver til noget (omend noget dyrere), PÅ TRODS af jeres ihærdige forsøg på at spolere det!
Ryan Air må være det mest kundefjendske flyselskab. Der er ikke gjort noget for at give kunderne værdi, men alene forhindringer for at få så mange gebyrindtægter som muligt. Øv, hvor er det ringe, og jeg fortryder rigtig meget at vi har købt flybiletter ved dem igen. Vi vidst jo godt, det ville blive skidt!
Vores fly blev aflyst i malaga pga af en flyleder strejke i Frankrig. Det var et held at vi var i lufthavnen tidligt. Vi stod i en 40 m kø. Det tog 6 timer før vi var blevet ombooket. Vi røg på hotel og blev ombooket og fløj hjem 4 dage senere. Vi har gjort krav på kompensation og udgifter til fortæring, men har intet hørt fra ryanair her 6 måneder senere. Man har ikke mulighed for at kontakte dem angående sagen på deres hjemmeside.
Man kunne kun attache 1 billede af regningerne. Så det er bare ikke let.
Verdens værste flyselskab - næste gang vil jeg hellere gå til Sydeuropa end at flyve med Ryan. Havde nogle dog bare advaret mig.. Åhhh gud. Vi tager først af sted på fredag og allerede nu er min ferie ødelagt blot i forsøget på at gennemføre købet og nu i forbindelse med check in. Mage til provokerende foretagende skal man forhåbentligt lede længe efter..
Advarsel advarsel advarsel advarsel! Hold dig langt væk fra Ryan Air - alle de timer med, frustrationer, irritationer, vente timerne på telefon assistance, tåbelige uoplyste call center personaler som ikke aner hvad de taler om da de sidder i Indien som lavtlønsmedarbejdere, taler uforståeligt engelsk og aldrig selv har været ude at flyve med Ryan Air. De få 1000 kr man kan spare er slet ikke umagen værd.
Jeg har lyst til at blive hjemme og bruge min ferie på at nyde at jeg ikke skal rejse med Ryan Air.
Nerver again!
Tjekkede ind rettidigt til en tur til Malta fra Billund. Ved forventet afgang stod der "delay" uden forklaring. Ryanair har ingen informationssted i Billund, men det hjælpsomme personale forklarede, at flyet, som vi skulle med havde været på Sardinien og havde svært ved at komme hjem pga. flylederstrejke i Frankrig. Ventede 4 timer på flyet. Da det ankom, blev vi bedt om at gå til gaten, men da vi stod der fandt de pludselig ud af, at piloten ikke måtte flyve længere og aflyste flyet. 6 timers ventetid, og så hjem til Horsens igen - ingen kompensation. Et godt råd: Rejs aldrig med Ryanair...
Billigt selskab, også selvom man skal betale mange gebyrer. Men ca. 600,- for en retur fra Billund til Girona/Barcelona er en superpris! Ikke meget service ombord, men til den pris kan man godt selv købe sin kaffe - og personalet er venlige og dygtige. Desuden er de meget præcise og kufferten er hurtigt på båndet. Flyver meget gerne med Ryanair igen.
Købte billetter til 189 kr pr. mand. Dertil kom lufthavns taxes, gebyr, betaling for 1 stk. bagage på max 15 kg, tillæg for dit og tillæg for dat.. Alt i alt kom turen til at koste ca. 1000 kr. pr. mand. Meget misvisende ift. de 189 kr., der poppede op på skærmen under første søgning. Desuden skulle man selv checke sig ind over nettet og udskrive boarding pass, hvilket var enormt indviklet. Hvis man ikke udfører denne handling korrekt, kommer man til at betale godt 40 pund ekstra pr. mand for at gøre dette i lufthavnen. Flyet var enormt småt, og har man lange ben, er det umuligt at være i flysædet. Elendig oplevelse, og flyver aldrig med Ryan air igen. Næste gang bestiller jeg nok ved SAS - prisen bliver nok den samme i sidste ende alligevel.
Den beskrivelse er ikke helt rimelig, synes jeg.
Det er rigtigt, at der er mange tillægsgebyrer, men den samlede pris fremgår, inden der klikkes på KØB.
Hvis du kan rejse med håndbagage og ikke foretager andre tilkøb (bestemt plads i flyet, forsikring eller priority boarding) kan man få en meget billig rejse.
Vi har fløjet mange gange med Ryanair, og som regel flyver vi på minuttet og tit kommer vi før frem end det der står på billetten. Vi har lige været på Sardinien, prøvet Pisa, Barcelona og London rigtig mange gange. Ja du får hvad du betaler for, men hvor mange gange før har man fløjet i næsten spritnye maskiner. Vi gør det gerne igen, og betaler for at komme først i flyet.
Vi fløj med Ryanair i september 2008, fra Billund til Girona i Spanien.
Perfekt tur, god service, afgang og ankomst på minuttet, begge veje.
Grunden til at der ikke gives 10 point er, at vi skulle rejse meget tidligt fra Barcelona (03.30) for at kunne flyve 06.30 fra Girona. Vi flyver gerne Ryanair igen.
man får hvad man betaler for!
Vi fik MEGET billige billetter til Madrid og alt fungerede egentlig OK. Men der er quis ombord og alt minder om et bingo/ tivoli.
Desuden bruger de ofte lufthavne der ligger langt væk fra rejsemåled (i Madrid var det omkring 100 km.)
Men det var BILLIGT!
Del dine oplevelser og erfaringer med Ryanair til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give Ryanair det rette omdømme.
Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.