Camilla J.

#3
Camilla J.
3 bedømmelser
26.01.2023

Jeg er gravid og har en elev (på mit arbejde) som er blevet sygemeldt med lussingesyge. Jeg ringer om morgenen og får at vide at akutlægen vil ringe tilbage. 2 timer senere har jeg stadig intet hørt og ringer selv igen. Får en latterlig undskyldning som altid. De prøver at slå min bekymring hen og siger at det kun var i gamle dage, man havde fokus på det. Sundhedsstyrelsen skriver altså at man skal opsøge læge og få lavet blodprøve, hvis man ikke har haft det før selv. Jeg må derfor lægge tryk på og sige at jeg vil have en blodprøve, hvilket de så heldigvis også gav mig tid til - selvfølgelig først sent på dagen hvor de havde et afbud... har ikke været andet end utilfreds med det lægehus siden jeg fik dem, da jeg flyttede til Køge i 2019. Nu har jeg skiftet læge, da den populære klinik tættere på mig endelig har åbnet for patienttilgang.

Camilla J.
3 bedømmelser
28.06.2021
 

Altid lang kø når man ringer - i hvert fald ikke noget man lige kan nå i løbet af en pause på jobbet.

Altid forsinkelser - står altid minimum 10 minutter i venteværelset - HVER GANG!

Og så har de skiftet adresse - men uden at gøre opmærksom på det - man får heller ikke et nyt sygesikringsskort, og de ved ikke om det kommer på et tidspunkt??

Camilla J.
3 bedømmelser
24.02.2022
 

Stadig mega utilfredsstillende. Sidst sad jeg og ventede på et prøvesvar. Da jeg tænkte nu der godt nok gået for længe, nu henvender jeg mig i skranken, kom damen selv hen og sagde noget i retningen af: ej hov sidder du stadig her, så længe skal du altså ikke vente. (Og med et tonefald som om det var mig der var mærkelig) undskyld mig meget at jeg troligt venter på mit svar, og har tillid til jeres professionalisme - hvorfor har jeg egentlig os det, efter de ting jeg har oplevet? - Nå, I mangler vist stadig at rette adressen herinde - I det mindste fik I da sendt nye sygesikringskort med den nye adresse - et halvt år efter....

#2
Camilla J.
3 bedømmelser
24.02.2022
 

Stadig mega utilfredsstillende. Sidst sad jeg og ventede på et prøvesvar. Da jeg tænkte nu der godt nok gået for længe, nu henvender jeg mig i skranken, kom damen selv hen og sagde noget i retningen af: ej hov sidder du stadig her, så længe skal du altså ikke vente. (Og med et tonefald som om det var mig der var mærkelig) undskyld mig meget at jeg troligt venter på mit svar, og har tillid til jeres professionalisme - hvorfor har jeg egentlig os det, efter de ting jeg har oplevet? - Nå, I mangler vist stadig at rette adressen herinde - I det mindste fik I da sendt nye sygesikringskort med den nye adresse - et halvt år efter....

#1
Camilla J.
3 bedømmelser
28.06.2021
 

Altid lang kø når man ringer - i hvert fald ikke noget man lige kan nå i løbet af en pause på jobbet.

Altid forsinkelser - står altid minimum 10 minutter i venteværelset - HVER GANG!

Og så har de skiftet adresse - men uden at gøre opmærksom på det - man får heller ikke et nyt sygesikringsskort, og de ved ikke om det kommer på et tidspunkt??