Lene Hansen

#2
Lene Hansen
2 bedømmelser
06.11.2013
 

Jeg har sendt 3 mails... måske i skulle prøve at tjekke jeres mail bakker - måske de er havnet i spam mails! At du ikke tror mit hår var gråt kan jeg ærligt talt ikke bruge til ret meget, da det jo var den farve det havde da jeg var færdig i jeres salon. Jeg er ikke intresseret i en ny tid, jeg vil gerne have mine penge igen, ja [..] frisøren i salonnen, kunne give mig en tid ugen efter (på trods at forklaring om at jeg skulle fotograferes dagen efter til mit nye job) - men hvem vil rende rundt en hel uge med gråt hår. Laver man en fejl retter man den med det samme, ikke ugen efter! Dette har været meget dyrt for mig at rette op på. Så hvis i vil være venlige at svare på mine mails sendt fra lenehansen87@sol.dk kunne det være rart et ordenligt svar!

#1
Lene Hansen
2 bedømmelser
24.10.2013
7,0/10 1,0/10 1,0/10

Jeg var derinde for 2 dage siden - havde købt en deal på downtown - dette gør jeg aldrig igen. Jeg skulle klippes og have farvet lyse striber. Jeg spørger frisøren om vi til at starte med om vi skal farve bunden/udvoksningen først, så det får sammen farve i hele håret. Hun siger at det ikke er nødvendigt og går i gang med klip og farve. Da jeg er færdig har håret et gråligt skær. Dette klager jeg naturligvis over og får bedsked om at hun ikke kan rette det med det samme, men at jeg skulle være velkommen til at komme tilbage i næste uge da hun ikke havde andre tider før der. Jeg må med hast finde en ny frisør og smide 1000 kr der også da jeg ikke vil gå rundt med gråt hår! Jeg skriver herefter en mail til MickB i håbet om at få mine penge retur, ikke engang dette har de så meget som kunne give et svar på. Så aldrig om jeg vil sætte mine ben der igen!

SWAG By Mick B
Mick Bengtsson
02.11.2013
 

Hej Lene.

Det lyder som om der er sket en fejl som vi beklager meget.

Har svært ved at tro du er gået hjem gråhåret men under alle omstændigheder har du ikke været tilfreds kan jeg læse.

Det vil vi selvfølgelig rette op på og som jeg kan forstå udfra din besked har frisøren også tilbudt at finde en ny tid til dig. Det er selvfølgelig uheldigt, at det i givende stund ikke kunne lade sig gøre med det samme da hun havde booket lister.

Vil hertil sige at jeg på intet tidspunkt har modtaget nogen mail fra dig men du er selvfølgelig velkommen til at sende en mail til os på. swagbymickb@gmail.com

Mvh.
Mick B

Lene Hansen
2 bedømmelser
06.11.2013
 

Jeg har sendt 3 mails... måske i skulle prøve at tjekke jeres mail bakker - måske de er havnet i spam mails! At du ikke tror mit hår var gråt kan jeg ærligt talt ikke bruge til ret meget, da det jo var den farve det havde da jeg var færdig i jeres salon. Jeg er ikke intresseret i en ny tid, jeg vil gerne have mine penge igen, ja [..] frisøren i salonnen, kunne give mig en tid ugen efter (på trods at forklaring om at jeg skulle fotograferes dagen efter til mit nye job) - men hvem vil rende rundt en hel uge med gråt hår. Laver man en fejl retter man den med det samme, ikke ugen efter! Dette har været meget dyrt for mig at rette op på. Så hvis i vil være venlige at svare på mine mails sendt fra lenehansen87@sol.dk kunne det være rart et ordenligt svar!