Suzanne Juul
Efter min udtalelse her på siden er jeg blevet kontaktet af Nordania flere gange både skriftligt og mundtligt (blandt andet dét brev, som nu er offentligt tilgængeligt for alle andre), hvor de opfordrer mig til at fjerne den dårlige omtale af CK bilcenter. Da det ikke skete, skrev Nordania endvidere, at sagen ville overgå til CK bilcenter´s advokat [..]. Han ringede mig efterfølgende op med henblik på at få slettet mine udtalelser, hvis jeg modtog X antal tusinde kroner fra Nordania som "et plaster på såret". Jeg skulle overveje, hvor meget jeg syntes, det var rimeligt at forlange, og han ville kontakte mig dagen efter. Men siden det opkald har jeg intet hørt!!!
Jeg syntes ellers, det var en udmærket måde at råde bod på det. Mine udgifter har været store i forbindelse med bilen, og jeg kunne måske have solgt den videre forlængst, hvis bilen aldrig havde været registreret med gæld.
Jeg har købt bil hos CK Bilcenter, og mit indtryk er, at de tager en useriøst. Min bil har været på værksted hos dem, hvor den er kommet tilbage i dårligere stand!!!
Et år efter bilen blev købt kontant hos dem, fandt jeg tilfældigvis ud af, at den forrige ejer har en gæld, der ikke er blevet slettet. Slår man min bil op på bilbogen, ser man, at der med store fede bogstaver står, at man skal være varsom med at købe bilen (hvis jeg vil sælge), da Danske Bank har pant i den. Hvor betryggende at vide, at banken kan komme og tage min bil fra mig. Desuden er det ulovligt at sælge en bil med gæld, så måske man skulle gå videre med det, da jeg gerne ser det bragt ud af verden. Indtil videre har CK Bilcenter ikke agtet at få det bragt iorden på trods af adskillige henvendelser.
Nedenstående er det brev, som Nordania har sendt til Suzanne Juul.
Så enhver kan se at jeg er uforskyldt i denne sag. Det er selvfølgelig dybt fustrerende og den slags fejl burde ikke kunne ske.
[..]
Nordania Finans A/S
Bregnerødvej 94
3460 Birkerød
Telefon 45 12 12 12
Telefax 45 14 92 12
nordania@nordania.dk
www.nordania.dk
6. december 2012
Sletning af pant i din bil
Vi har modtaget en henvendelse fra Carsten Kromann, CK Bilcenter A/S. Han beder os få bragt en misforståelse ud af verden med hensyn til aflysning af et gammelt pant i din bil.
Ansvaret for den mangelfulde og alt for sene aflysning ligger alene hos os, og skal derfor ikke lastes CK Bilcenter A/S. Vi beklager naturligvis dybt den ulejlighed og det besvær, det har medført for dig.
For en god ordens skyld, kan vi bekræfte, at der ikke længere er pant i bilen.
Hvis det er muligt at trække den dårlige, offentlige omtale af CK Bilcenter A/S tilbage, vil vi bede dig om det.
Har du spørgsmål eller ønsker en dialog om forløbet, hører jeg gerne fra dig.
Med venlig hilsen
Nordania Finans A/S
Anne Antonisen
Kundeservicechef
Efter min udtalelse her på siden er jeg blevet kontaktet af Nordania flere gange både skriftligt og mundtligt (blandt andet dét brev, som nu er offentligt tilgængeligt for alle andre), hvor de opfordrer mig til at fjerne den dårlige omtale af CK bilcenter. Da det ikke skete, skrev Nordania endvidere, at sagen ville overgå til CK bilcenter´s advokat [..]. Han ringede mig efterfølgende op med henblik på at få slettet mine udtalelser, hvis jeg modtog X antal tusinde kroner fra Nordania som "et plaster på såret". Jeg skulle overveje, hvor meget jeg syntes, det var rimeligt at forlange, og han ville kontakte mig dagen efter. Men siden det opkald har jeg intet hørt!!!
Jeg syntes ellers, det var en udmærket måde at råde bod på det. Mine udgifter har været store i forbindelse med bilen, og jeg kunne måske have solgt den videre forlængst, hvis bilen aldrig havde været registreret med gæld.