Post og fragtfirma
Har bestilt en pakke. DPD har pakken fra firmaet dagen efter. Efter 9 dage er pakken stadig ikke dukket op. Vi kontakter firmaet, der henviser til DHD, da de ikke har fået pakken retur. DHD har haft pakken liggende på deres depot i 9 dage, pga. forkert adresse hedder det sig. Firmaet hvor pakken er bestilt har intet hørt retur fra DHD og adressen er IKKE forkert. Nu venter jeg med længsel på min pakke der skal komme i morgen mellem 8-16.
Synes det er dårlig service.
Fik sendt 2 pakker fra Tyskland.
DPD har aldrig informeret mig om de var kommet til Danmark, ligesom de påstår at have forsøgt aflevering.
Den eneste grund til jeg har fået den ene pakke, er jeg trackede den hos Hermes som stod for afsendelse fra Tyskland, og efter flere opkald til DPD's kundecenter lykkedes det mig og få stoppet tilbagesendelse af den ene pakke. Som jeg selv afhentede hos DPD!
Det skal siges Hermes heller ikke er særligt kvikke, det tog dem 6 dage og svare på en mail!
Konklusion: Brug ikke DPD/Hermes ved forsendelse fra Tyskland.
Lidt ros skal der dog være til DPD's kundeservice. Ringede 3 gange og ved de 2 opkald fik jeg meget venlig og kompetent betjening. Gid resten af firmaet fungerede ligeså godt..
Magen til dårlig service skal man lede længe efter!
Nu er det anden gang jeg har en pakke undervejs med DPD. De kan give et tidspunkt mellem 8 og 16 på en bestemt dag, men udover dette er der absolut ingen mulighed for nærmere angivelse, man kan heller ikke købe sig fra det. Hvis jeg misser modtagelsen, vil jeg så modtage et kort, hvor jeg kan booke en ny (hel) dag de kan levere på og derefter kan jeg så tage helt ud til Taastrup og hente min pakke. Ja, goddav mand, hvori ligger så fordelen med at få det sendt.
Jeg har givet afsenderen besked om, at jeg under ingen omstændigheder vender tilbage før de får nogle alternative leveringsmuligheder og det er helt sikkert, at jeg vil gå i en stor bue udenom DPD for eftertiden.
De burde tænke lidt mere i god service og se hvordan Postdanmark og GLS håndterer dette.
Vi bestilte ved Asos som leverer med DPD, er hjemme hele dagen og har verdens mest larmende og irriterende ringeklokke som du umuligt kan overhøre.
Vi tjekker track og trace og sjovt nok står der at de har forsøgt at levere kl. 12.30 og kl. 15.30 men vi ikke var hjemme? Hvad? Vi har været 2 hjemme hele tiden og har ikke forladt bygningen - gad de ligge en seddel om de havde været der - næh? (Virker lidt som om de slet ikke har været der). Vi ringer ind og klager og får bare en sur kundeservice medarbejder i røret der nægter - de får jo kun penge for de leverede pakker, ja flot, hvorfor prøver de så ikke engang at levere? Vi aftaler så at de skal levere tirsdag da vi ikke er hjemme hele dagen mandag og det er så hvad det kan blive til.
Mandag ringer det på døren og der står der en DPD mand uden for og benægter alt og påstår han har smidt en seddel ind af brevsprækken to gange, bare fantastisk at sådan en seddel kan forsvinde ud i den blå luft?
Derudover fortalte han mig at jeg var heldig fordi han vidste vi skulle have 2 pakker og der kun stod i systemet at vi skulle have en, dygtigt - så det har i heller ikke styr på.
Så hvis du bestiller med DPD så husk at tracke din pakke, ellers skal du nok ikke regne med at få noget som helst.
Del dine oplevelser og erfaringer med DPD til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give DPD det rette omdømme.
Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.