Teleselskab
Dårlig, dårlig oplevelse! Hold dig langt væk fra dem. Jeg kender mange, som (efterfølgende) har fortalt mig om lignende oplevelser enten med meget lavere hastighed end aftalt eller med samme oplevelse som mig, hvor man slet ikke får sine produkter. De har i øvrigt været næsten en måned om at behandle sagen og vi har aldrig modtaget bekræftelse. Dårlig, dårlig service!
Er tidligere kunde hos Perspektiv Bredbånd. Der var problemer med at installere routeren, men det kørte da den endelig blev sat op. Havde bestilt 20 mb download - oplevede dog at min forbindelse var ret langsom. En test vist da også at jeg i stedet for 20 mb fik under 1! Og så valgte jeg at skifte internetudbyder.
Desværre var det ikke så let at blive fri for Perspektiv Bredbånd. Efter opsigelsen var der rod med uberettiget opkrævninger og et inkasso krav de forsøgte at tørre af på mig. En masse bøvl, der krævede flere opringninger, mail, en masse ressourcer jeg ikke gider bruge på dén slags samt en temmelig bidsk tone, for at få dem til at slippe mig. Tænker at det må være en værre rodebutik!
Jeg kan ikke anbefale Perspektiv Bredbånd til andre.
Advarsel - gå langt udenom Perspektiv Bredbånd!
Vi lod os desværre lokke af de billige priser, men har bitterligt fortrudt.
Kort fortalt virker deres produkter helt utroligt dårligt:
- Det lykkedes Perspektiv at lave fejl i forb. m. overførsel af vores fastnet tlf fra et andet selskab, og vi mistede derfor nummeret i processen og vi betaler for to abonnementer fordi de ikke som aftalt sagde den gamle aftale op.
- Langt lavere hastighed end lovet.
- Endeløse tekniske problemer og nedbrud.
- Elendig teknisk support, der ikke aner, hvad de taler om.
- Dårlig kvalitet modem.
- Elendig kundeservice. De har indtil videre undladt at svare på mere end 15 skriftlige henvendelser.
- Fejlfakturering af et TDC teknikerbesøg, som vi på stedet blev forsikret ikke ville koste os noget, da fejlen lå et andet sted.
Spild ikke jeres tid og penge på Perspektiv Bredbånd!
Det er uden sammenligning det værste og mest amatøragtige foretagende indenfor branchen, jeg har været i kontakt med.
Fullrate har vi til gengæld haft gode erfaringer med, og vender tilbage til dem når bindingsperioden til Perspektiv er overstået.
Jeg har haft Perspektivbredbånd, næsten fra starten og har ALDRIG haft nogle problemer, jeg bor i en ejendom hvor YouSee har hovedparten af beboerne, og de har været uden internet/telefoni.. gang på gang, men jeg logger på mit internet, og har ikke på noget tidspunkt været uden forbindelse, jeg ligger dog lige lidt for langt fra centralen til at kunne få deres nye 50Mb/10Mb.. desværre, ellers var det blevet valgt.. Tak for det.
D. 5 Dec. Skrev jeg til perspektiv for at få lidt flere informationer om deres produkt. Jeg har været fast kunde hos en anden udbyder i lang tid, så var lidt usikker på at skifte. Jeg spurgte til om deres linie og priser. De svaret efter 3 dage, som lige var tid nok. De sagde at alle udbydere bruger samme udstyr så prisen er afgørende. Så da jeg kunne se de var billigst at alle, så sagde jeg JA. Jeg har nu været kunde i 3 måneder og jeg har haft en problem med modemet opsætning men det var hurtigt overstået, med deres guides. 1 ønske er at de lavere deres hjemmeside lidt smartere. Så vi ældre også kan finde rundt på dem.
Del dine oplevelser og erfaringer med Perspektiv Bredband til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give Perspektiv Bredband det rette omdømme.
Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.