UnoTel

Teleselskab

6,5/10
#11
Christian B.
1 bedømmelse
01.02.2021

Pas godt på med hvilke services du slår til. Mit barns telefon kunne ikke sende MMS, og jeg får læst mig frem til at operatøren kan kræve GPRS (selvom man er på wifi). Så det slår jeg til. Indtil videre har det kostet mig:

Antal ialt: (367,14 MB)

Beløb ialt: 1835,45 kr.

Jeg er med på at man skal betale pr MB, men pris pr MB her er jo ren bondefangeri. Jeg kan kun tro at det er bevidst sat op til at fraråde godtroende folk en god slat penge.

0
0
Del | Svar | Rapportér
#10
Peter Balle Aaen
1 bedømmelse
20.10.2011

Jeg har aldrig i mit liv oplevet så dårlig en forretnings moral.

Jeg har fået en regning på 109 kr. tilsendt. Glemmer at betale den, og det næste jeg fåer er et brev fra et inkasso firma.

Hvor er de lov befalet rykkerbreve?

Eller er unotel hævet over loven?

I min verden er man useriøs når man ikke følger loven...

3
1
Del | Svar | Rapportér
#9
Lars Mogensen
1 bedømmelse
02.02.2011
26
4
Del | Svar | Rapportér
#8
Jan Pedersen
1 bedømmelse
05.04.2010

Jamen jeg synes da de bemærkninger er plantet.. Det er det mest ringe selskab der sender regninger ud på noget man ikke har bestilt med binding på i 6 måneder. Alle kan maile til mig og se hvordan de kan være og jeg mailer deres opkrævninger tilbage så alle kan få indblik i et [..] selskab.. Pas på?

14
12
Del | Svar | Rapportér
#7
Henrik Blitger
3 bedømmelser
07.03.2010

Jeg har for nyligt tjekket markedet, og der var Unotel absolut bedst som en samlet vurdering af pris og kundetilfredshed. Jovist, der er selskaber som er en smule billigere, men så er der påfaldende mange utilfredse kunder.

Unotel ligger prismæssigt nær det billigste, og de leverer varen uden bøvl og indblanden. Deres kundeservice har jeg ikke brugt, så derfor kun 9 stjerner.

14
14
Del | Svar | Rapportér
#6
24.08.2009

Jeg synes UnoTel har de flinkeste og mest hjælpsomme mennesker i deres kundeservice. De er hurtige og præcise med deres hjælp. De sætter altid kunden i første række, hvilket er det vigtigste i et kundeservice.

25
23
Del | Svar | Rapportér
#5
Gunnar Geertsen
2 bedømmelser
12.07.2009

Vil lige tilslutte mig rosen til UnoTel, har haft mobil hos dem i 1/2 år. Kritikken af, at de ikke bombarderer os med tilbud, forstår jeg ikke. Det er for mig netop en af kvaliteterne, men det vigtigste er, at mine to abonnementer har været fuldstændig problemløse. Enkelt, velfungerende, forståeligt, billigt. Som mobilselskab giver jeg dem 10, jeg synes derimod, at deres hjemmeside hvad angår bredbånd er rodet og svær at forstå, men det er en anden sag.

32
31
Del | Svar | Rapportér
#4
Jan Poulsen
1 bedømmelse
10.08.2008

Jeg giver karakteren 10 til Unotel, kanon god kundeservice samt billige abonnementer. Du kan ringe for 25.- pr. mdr. til familie og venner som har Unotel, hvis de ikke har det anbefaler man det bare til dem, og i får hver 12 timers gratis taletid, afhængig af hvilket abonnement man vælger. Et af danmarks billigste teleselskaber, men de ved jo også hvad det drejer sig om. God kundeservice, stor kundetilfredshed, og billige priser.

48
23
Del | Svar | Rapportér
#3
Karen M.
4 bedømmelser
21.07.2008

Unotel er et no nonsense teleselskab med virkelig kompetent og venlig kundeservice. Deres hjemmeside er også virkelig nem at finde ud af og særligt hvis man er ny kunde er dne nem at bruge når man skal oprette sig.

49
27
Del | Svar | Rapportér
#2
Jonathan Weidinger
2 bedømmelser
18.01.2008

Jeg har brugt Unotel i ca. 3 år. Aldrig problemer. Lave priser. Intet abonnement. De trækker bare fra min bankkonto når min saldo hos dem er ved at være i bund. Jeg er ikke interesseret i forskellige tilbud fra dem. Det er fint som det er.

40
16
Del | Svar | Rapportér
#1
Mads Pedersen
15 bedømmelser
26.11.2007

Jeg har været kunde hos lavprisselskabet Unotel i et par år efterhånden og har været ganske godt tilfreds. Der er ingen problemer med dækningen, da de lejer sig ind på TDCs net som så mange andre mindre selskaber. Jeg hører aldrig fra dem, bort set fra når regningen skal betales og det passer mig sådan set også fint nok, men jeg ville have givet lidt mere i karakter, hvis de udvist lidt mere kundeomsorg. Forstået på den måde at der i ny og næ dumpede et godt tilbud ind ad døren/mailbrevsprækken, netop fordi jeg er kunde hos dem. Priserne er efterhånden ikke noget konkurrenceparameter imellem mobilselskaberne, så jeg kunne sådan set ligeså godt være kunne et andet sted, hvis det gælder prisen. Det er længe siden jeg sidst har tjekket markedet og det der i sin tid fik mig til at blive kunde var at der ikke er noget fast abonnement der skal betales. Jeg betaler kun for mit forbrug, til en dejlig lav pris, hvor jeg så accepterer en vis pasivitet fra udbyderens side. Det har holdt mig der ind til nu, men det kan da være at det er tid til at tjekke markedet igen.

34
39
Del | Svar | Rapportér

Del dine oplevelser og erfaringer med UnoTel til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give UnoTel det rette omdømme.

Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.