Henrik Grønnemose

#3
Henrik Grønnemose
3 bedømmelser
05.02.2012

Har rejst med BA adskillige gange til London og har aldrig oplevet noget negativt. Altid afgang til tiden, høj service ydelse og et imødekommende smilende personale. Bare OK.

#2
Henrik Grønnemose
3 bedømmelser
05.02.2012

Blev forsinket 2 timer 20 min i Genev lufthavn fordi besætningen til flyet to døgn tidligere var kommet for sent. Det er bare ikke i orden. Så er flyet overbooket med hensyn til ture, eller selskabet udnytter sin flykapacitet i for høj grad, siden der ikke er plads til selv små uforudsete hændelser.

#1
Henrik Grønnemose
3 bedømmelser
22.12.2009

Efter gasinstallation (udskiftning af gaskeddel) trykprøvede Finlow VVS åbenbart ikke installationen for utætheder, hvorfor en gastekniker fra HNG efterfølgende ved tilsyn fandt en alvorlig utæthed ved gasapparat i køkkenet. Fejlen var entreprenørfejl og skulle rettes hurtigt. Selv om det var en entreprenørfejl forlangte Finlow VVS betaling for udbedring af fejlen.

Finlow VVS
Frank Jensen
04.05.2011
 

Hændelsesforløbet er ikke korrekt.

Efter montage af gaskedel, udskiftede Henrik Grønnemose eller en ven selv hans gaskomfur. Ved efterfølgende syn/kontrol fra HMN's side var komfuret utæt. HMN bad Finlow VVS om at udbedre utætheden hvilket Henrik Grønnemose naturligvis skulle betale for. For verifikation henvises til HMN serviceafd./servicechef Per Persson.

PS. Forventer med at "bedømmelse.dk" godkender dette indlæg.