Condor

Flyselskab

2,0/10
#4
René K.
1 bedømmelse
23.04.2016

Har bestilt 4 flybilletter ved condor fra Hamborg - Antalya i januar mdr. Hvor jeg betalte en stor del mere for billetterne ved dem pga af deres flytider tidlig ud kl 6 hjem kl 19.40. Nu her i midten april får jeg så en mail fra dem at de lige har ændret mine flytider om til ud kl 15 hjem kl 10 dette er jeg meget udtilfreds med da jeg fået de flytider som jeg kunne have fået til 5000kr mindre samme tider ved ande flyselskaber. Jeg kontakter dem men der er slet ingen hjælp at få jeg kan få de flytider som de sendt og længere er den ikke... Jeg går ind og tjekke hvad de tager for billetterne nu og ser til min store overraskelse at de koster 500kr mindre pr billet end det jeg gav for dem... Men condor nævner ikke noget om det... har altid fløjet med Sunexpress og bestilt i januar mdr der har aldrig været noget bøvl med dem, så aldrig nogensinde condor igen... Virkelig meget dårlig kundeservice og utrolig lang tid inden de vender tilbage ca 7 dage :0(

0
0
Del | Svar | Rapportér
#3
Kenneth S.
1 bedømmelse
15.06.2014

Min kæreste og jeg har været 9 dage i Egypten og det gør vi så heller ikke igen. Men nu til sagen om vores tasker der blev ødelagt som vi desværre først så da vi kom hjem fra Hamborg til DK. Vi skriver da til deres kunde service dagen efter vi kom hjem og her er der godt nok ingen hjælp at hente.

Alt hvad de skriver er på tysk, men det finder man jo ud af.

Men så går der jo flere uger før man får svar fra en standart svar maskine så der er ingen personlig kontakt.

De skriver så at efter ankomst skal man anmelde skaden men det er ikke nemt når dette ikke er ens slut destination og skal hurtig videre og vis denne formel ikke er udfyldt inden 7 dage kan man ikke få noget refunderet.

Men de skriver så at de håber og glæder sig til at se og rejse med os igen Det kommer jo så nok ikke til at ske igen. Condor = Dårlige service.

1
0
Del | Svar | Rapportér
#2
Liselotte J.
1 bedømmelse
12.02.2014

Hvis jeg kunne give 0 stjerner havde jeg gjort det.

Jeg og en veninde rejste med dem fra Frankfurt til Cancun. Flyet var 10 timer forsinket, det er der jo ikke rigtigt noget at gøre ved - men deres kundeservice i denne forbindelse er forfærdelig!

Jeg har skrevet og ringet til dem siden d 6.11.13, det er nu d. 12.02.14. Jeg har ikke fået svar på nogle af mine mail og pr. telefon får jeg bare oplyst at der er 8-10 uger svartid. Dette er så også gået for længst. Jeg tvivler efterhånden på om jeg får mine penge retur.

VIRKELIG DÅRLIG SERVICE!
Jeg vil aldrig booke billetter med dem igen.

1
0
Del | Svar | Rapportér
#1
Henrik Gregersen
1 bedømmelse
13.04.2011

Sidst i februar rejste min søn og en kammerat med Condor Airlines fra Franfurt til Salvador De

Bahia in Brasilien. De er begge uerfarne rejsende. Kort før afgang blev de kaldt til flyselskabets skranke og gjort opmærksom på, at de ikke havde gyldig returrejse fra Brasilien. De havde imidlertid gyldig returrejse med et andet selskab fra Quito i Ecuador to måneder senere og ville aldrig komme i konflikt med de brasilianske indrejsebestemmelser. Alligevel overbeviste personalet fra Condor Airlines de to drenge om, at der skulle købes returbilleter og foreslog, at der blevet udfærdiget en proforma billetter, der ville blive annuleret allerede næste dag m.h.p. at overbevise de brasilianske immigrationsmyndigheder. Det kostede de to drenge 200 euro hver.

Dette unødvendige salg af en proforma returbillet er ikke acceptabelt. Efterfølgende har flyselskabet afvist at tilbagebetale udgiften. Det er derfor vigtigt at være forberedt på den type henvendelser fra Condor personalet, hvis returbilletten ikke er købt hos Condor Airlines, og der er en risko for fordyrelse af enkeltbilletter hos Condor Airlines.

19
7
Del | Svar | Rapportér

Del dine oplevelser og erfaringer med Condor til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give Condor det rette omdømme.

Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.